  • 71. Data: 2009-07-02 11:07:13
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: to <t...@a...xyz>

    Emka wrote:

    > A co to ma do rzeczy?
    > Skup się na pytaniu, które zadałam w pierwszym poście, a jeśli nie znasz
    > odpowiedzi, to nie pisz :)

    Jak Ci nie odpowiada, to nie czytaj.

    --
    cokolwiek

  • 72. Data: 2009-07-02 11:08:16
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Nie ma, ale jeśli ogląda mając od początku zamiar kupić bezpośrednio u
    > producenta to zachowuje się nieuczciwie i tyle.

    Pokaż mi palcem w przepisach prawa zakaz takiego postępowania, skoro
    nazywasz je nieuczciwym.
    I jaka kara za to przysługuje :>

    > Jak ktoś tego nie rozumie
    > to najwyraźniej podziela tego rodzaju mentalność cwaniaka, która jest mi
    > obca.

    To Ty za grosz nie rozumiesz zasad rządzących rynkiem.

    > Ale ja właśnie piszę o dokładnie takim przypadku, a nie o żadnym innym.
    > Jak sobie obejrzy w paru sklepach i kupi tam, gdzie jest najtaniej to nie
    > ma żadnego problemu.

    To gdzie widzisz ten problem w sytuacji, gdy ktoś kupi taniej w sklepie
    należącym do producenta?

    E.

  • 73. Data: 2009-07-02 11:09:31
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "to" <t...@a...xyz> napisał

    > I "przykład powodu", dla którego sprzedawca tej informacji nie podaje.

    Ale mnie nie obchodzą prywatne powody sprzedawcy, zrozum to w końcu!
    Pytałam o podstawy prawne.

    E.

  • 74. Data: 2009-07-02 11:10:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    Mark wrote:

    > To ja poprosze o wskazanie jasno, czarno na bialym co tu jest
    > nieuczciwego?

    Napisałem kilka razy.

    > Ma jakis obowiazek kupic jak ogladnie? Nie, nie ma.
    > Normalne mechanizmy rynkowe.

    Nie ma, ale jeśli ogląda mając od początku zamiar kupić bezpośrednio u
    producenta to zachowuje się nieuczciwie i tyle. Jak ktoś tego nie rozumie

  • 75. Data: 2009-07-02 11:11:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    januszek wrote:

    > To nie ma nic wspolnego z uczciwoscia. Tu sie klania swiadomosc
    > ekonomiczna ;) Faktem jest, ze producenci zaczynaja eliminowac
    > posrednikow i tworza samodzielnie kanaly sprzedazy bezposrednio do
    > koncowych odbiorcow.

    Jedni eliminują, inni wręcz przeciwnie.

    > Widac to np na rynku komputerow. W innych branzach
    > tez tak bedzie ;)

    Jakoś wątpię... Nie zawsze jest to korzystne, ale to nie temat tej grupy.

    Ano właśnie.

    --
    cokolwiek

  • 76. Data: 2009-07-02 11:12:13
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 77. Data: 2009-07-02 11:15:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    Emka wrote:

    > Brakuje Ci już sensownych argumentów?

    Argumentów na co? Nie płacisz mi za odpowiedzi, więc piszę to, na co mam
    ochotę, np. wytykam cwaniactwo.

    --
    cokolwiek

  • 78. Data: 2009-07-02 11:16:08
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Te dwie sytuacje nie mają związku.

    Może dla Ciebie istotnie nie mają, ale zasadniczo nie dziwi mnie już to po
    lekturze Twoich postów w tym wątku.

    > Na traktowaniu pośredników jak darmowych konsultantów, a zamawianiu u
    > producenta, bo jest 5 zł taniej?

    Tak. Takie są właśnie zasady i jeśli Ci się to nie podoba, to nie bierz
    udziału w tej "grze".
    Kupuj ZAWSZE w najbliższym sklepie, tankuj na najbliższej stacji, nie
    porównuj i nie sprawdzaj cen. I broń Boże nie wchodź na strony z
    porównywarkami! To wszystko jest takie nieuczciwe :>

    > W takim razie zupełnie inaczej rozumiemy
    > "normalność", co jest raczej dość smutne.

    Najwyraźniej.
    Na mój gust jeśli nie trollujesz, to jesteś zdrowo szurnięty.

    E.

  • 79. Data: 2009-07-02 11:18:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    Emka wrote:

> [...]

    > robienie interesów.

    Na traktowaniu pośredników jak darmowych konsultantów, a zamawianiu u
    producenta, bo jest 5 zł taniej? W takim razie zupełnie inaczej rozumiemy

  • 80. Data: 2009-07-02 11:21:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    spp wrote:

    > Ale to jest bardzo uczciwe - co nieuczciwego jest w tym iż klient chce
    > uzyskać jak najniższą cenę?

    Nie o to chodzi, ale nie chce mi się powtarzać piąty raz tego samego.

    --
    cokolwiek