    From: "diabla" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Obecność na sprawie
    Date: 16 Nov 2006 12:11:23 -0800

    Witam.
    Proszę bardziej obeznane w prawie koleżanki i kolegów o informację
    - czy moja obecność na sprawie jest konieczna by uzyskać
    satysfakcjonujący wyrok sądu?
    Ukradziono mi samochód, który nie był ubezpieczony (proszę tego nie
    komentować :)).
    Ustanowiłam się oskarżycielem posiłkowym i złożyłam wniosek o
    zasądzenie obowiązku naprawienia szkody. Na poprzednich sprawach
    stawiałam się i w odpowiednim momencie na zapytanie sędziego
    odpowiadałam, że podtrzymuję wniosek. Niestety nie bardzo mi pasuje
    termin kolejnej sprawy i wolałabym się nie stawić w sądzie.
    W związku z powyższym - czy jeśli się nie pojawię na sprawie - to
    czy jest ryzyko, że sąd oddali wniosek, albo zasądzi wyrok
    niekorzystny dla mnie? Może powinnam wystosować jakieś pismo, że
    nadal podtrzymuję wniosek? A może nie muszę nic robić, może nawet
    nie muszę pojawiać się na sprawach, by mój wniosek został
    uwzględniony przez sędziego? Prosze o poradę. Za wszelkie uwagi
    będe wdzięczna.

    Pozdrawiam,
    Aga