  • Data: 2013-06-07 13:13:06
    Temat: [OT] Re: smieciowe hahahaha [pieluchy]
    Od: zgred <z...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-07 09:10, Liwiusz pisze:

    > U noworodka powiedziałbym że ze 20 nawet.

    Zależy, jak bardzo "przejęci" są rodzice :)
    Moje dzieci mają już 30-parę lat. One chodziły (leżały) w pieluchach
    tetrowych.
    Obsraną pieluchę płukało się w umywalce, gówno spływało z wodą do rzeki
    (ekologicznie), a pieluchy gotowało się w wodzie z szarym mydłem, a nie
    w żadnych detergentach.
    Jak miały 1.5-2 lata, to chodziły bez pieluch. Obsikały się (latem), to
    chodziły mokre, obsrały - to im śmierdziało i było niewygodnie. A
    wnuczka ma prawie 3 lata i nadal chodzi z pampersem, a producentom
    pampersów to woda na ich młyn. Ale to już nic wspólnego z prawem nie ma.
    To tylko o tym, jak się dajemy dymać za cenę wygodnictwa.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.