  • Data: 2011-03-25 22:51:23
    Temat: [OT] Re: dane pozwanego
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał w wiadomości
    news:img90c$p24$1@node2.news.atman.pl...
    > Sąd wezwał mnie do podania aktualnego adresu pozwanego.
    > Czy mogę złożyć do Sądu wniosek, aby sąd zwrócił się do dawnego
    > Centralnego Biura Adresowego, czy muszę to zrobić samemu?

    Hmm, samemu... skrót CBA brzmi znajomo...
    Ale dlaczego w tym kraju prawa pozywający ma znać aktualny adres pozwanego?
    Ma wynająć prywatnego detektywa?
    Czy JA chcąc pozwać KOGOŚ dostanę "WRAŻLIWE" dane osobowe od URZĘDU?
    A może jeszcze NIP i PESEL i numer buta pozwanego sądowi dostarczyć?
    Chory kraj...

    Feromon