    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [OT] Re: 10 dniowy zwrot? pytanie
    Date: Fri, 20 Apr 2007 11:01:15 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 19.04.2007 Markus Sprungk <m...@g...com> napisał/a:
    > Że się wtrącę. Nie obsługuje Twój system operacyjny a nie płyta.
    > Ograniczenie 127 GB przestrzeni dyskowej zostało poprawione poprzez Service
    > Pack 1 do Windows XP

    Jedno chyba nie wyklucza drugiego. Wystarczy, że bios widzi do 137GB a XP
    opiera się na biosie. Nie wiem czy to akurat ten przypadek ale dawno dawno
    temu, gdy dopiero zaczynały wchodzić dyski dużej pojemności, nagminnie
    zdarzały się wlasnie płyty których bios przynajmniej formalnie w ogóle nie
    wykrywał dysku, windows oczywiście też, a pod linuxem, który nie opierał
    się na biosie śmigało.

    --
    Marcin