  • Data: 2011-08-26 09:40:15
    Temat: [OT] Potwierdzenie odbioru
    Od: "emeryt" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A priorytet to opłata za dobre samopoczucie, nie gwarantująca (zgodnie z
    > regulaminem) niczego.

    nie wiem ile listów Ty nadajesz, ja robię to niezbyt często,
    W moim przypadku dostawa priorytetów miała 100% skutecznośc.
    Dostawa ekonomicznych przesyłek 90% skuteczność - raz wysłany
    list został doręczony po 2tyg albo 3tyg.

    E.

    P.S. jak wyślesz przesyłkę kurierem w trybie standard, też nie
    masz gwarancji a jedynie kurier deklaruje ze przesyłka powinna
    znaleźć się jutro u odbiorcy.