  • Data: 2013-01-21 10:35:45
    Temat: OT: Maskujcie się, bracia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Jan 2013, Maruda wrote:

    > "państwowej 'służby' zdrowia" (nie da się aż tyle cudzysłowów poupychać
    > i pozagnieżdżać).

    AFAIR "legalnym" znakiem cytowania cytowania jest znaczek drukarski
    w postaci podwójnej łamanej, formalnej nazwy nie pomnę, rysunki:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Windows-1252
    ...kody 0xAB i 0xBB, z dopuszczalnym stosowaniem podwójnych nawiasów
    ostrych w tej roli, znaczy "tu mamy tekst >>cytowany tekst<<".

    Nie zawsze wygodne, ale pozwala stwierdzić że "czepiasz się" ;)

    Żeby nie było, mi stosowanie apostrofów w roli cytowanych
    cudzysłowów nie wadzi :)

    > Chore jest tzw. "państwo" i tzw. "prawo".

    Miejscami.
    Tak jak Alek napisał - IMO wynika z tego, że posłowie powinni zdać
    sobie sprawę, że skoro nie ogarniają prawa, to tym bardziej nie
    ogarnia go "szary obywatel".

    pzdr, Gotfryd