  • 11. Data: 2007-12-16 15:52:29
    Temat: Re: [OT] Jestes tak dobry jak Einsten?
    Od: Marcin <m...@n...nospam>

    PlaMa pisze:

    > Lol! nie mów, że kliknąłeś w tego linka?! :D
    Z ciekawości kliknąłem. To nie zbrodnia.

    > Nie bierz tego do siebie, ale zawsze gdy zastanawiam się czemu spamerzy
    > spamują skoro wszyscy już olewają ich syf to wyskakuje taka osoba jak
    > Ty, która dalej w te wszystkie gówna klika i cała moja ideologia jest
    > psu na budę :)

    A tutaj już dorabiasz swoją wersje historii której nie znasz.

    Po pierwsze : byłem na tej stronie już dawno temu (link dostałem z
    pozornie zaufanego źródła). W zasadzie strona nie wygląda na podejrzaną
    - na pierwszy rzut oka nie widac ze to naciąganie.

    Po drugie - nie zapłaciłem więc nie wsparłem działalności twórców tej
    strony (bo uwazam ze informacja o kosztach testu jest zbyt ukryta).

    Po trzecie - ostrzegłem inne osoby o fakcie płatności za test. Czy
    uważasz że jest to działanie na korzyść "spamerów" ?

    I po czwarte - nie klikam we wszystkie gówna. Załoze się ze albo sam
    kliknąłeś w ten link, albo nie kliknąłeś tylko dlatego że umieściłem
    ostrzeżenie.