  • 1. Data: 2007-12-15 10:11:48
    Temat: [OT] Jestes tak dobry jak Einsten?
    Od: "luj" <l...@l...pl>

    Poddaj się wyjątkowemu i naprawdę prawdziwemu testowi IQ stworzonemu przez
    Przewodniczącego Mensy. Mensa jest organizacją zgrupującą ludzi z
    najwyższymi wartościami IQ.

    http://tiny.pl/phvb

    luj

  • 2. Data: 2007-12-15 10:42:46
    Temat: Re: [OT] Jestes tak dobry jak Einsten?
    Od: Marcin <m...@n...nospam>

    Uważajcie : TEST JEST PŁATNY 18 zł !. Niestety jest to napise bardzo
    małymi literkami (na dole). Ja straciłem na to #$%#$ troche czasu ale z
    przekory nie zapłaciłem im ani grosza (nie lubie takiego naciągania).

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2007-12-15 10:50:18
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Marcin pisze:

    > Uważajcie : TEST JEST PŁATNY 18 zł !. Niestety jest to napise bardzo
    > małymi literkami (na dole). Ja straciłem na to #$%#$ troche czasu ale z
    > przekory nie zapłaciłem im ani grosza (nie lubie takiego naciągania).

    Lol! nie mów, że kliknąłeś w tego linka?! :D
    Nie bierz tego do siebie, ale zawsze gdy zastanawiam się czemu spamerzy
    spamują skoro wszyscy już olewają ich syf to wyskakuje taka osoba jak
    Ty, która dalej w te wszystkie gówna klika i cała moja ideologia jest
    psu na budę :)

    > Pozdrawiam
    > Marcin

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 4. Data: 2007-12-15 12:08:08
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "luj" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Ordynarny spam niezbyt dobrze swiadczy o twojej inteligencji.

  • 5. Data: 2007-12-15 15:10:10
    Temat: Re: Jestes tak dobry jak Einsten?
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Dec 15, 12:08 pm, "Heming" <h...@w...gazeta.pl> wrote:

    > Ordynarny spam niezbyt dobrze swiadczy o twojej inteligencji.

    Juz samo to, ze w takich miejscach tlumaczy co to Mensa swiadczy o
    jego IQ

  • 6. Data: 2007-12-15 15:10:55
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Dec 15, 10:11 am, "luj" <l...@l...pl> wrote:

    > najwyższymi wartościami IQ.

    najwyzsze wartosci? cos znowu o kosciele?

  • 7. Data: 2007-12-15 18:06:35
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > najwyższymi wartościami IQ.

    najwyzsze wartosci? cos znowu o kosciele?

    Juz samo to, ze wartosci IQ kojarzysz z wartosciami koscielnymi,
    swiadczy o twoim IQ.

    veri

  • 8. Data: 2007-12-16 06:44:15
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Verizon Newsgroups" <z...@v...net> napisał w wiadomości

    > Juz samo to, ze wartosci IQ kojarzysz z wartosciami koscielnymi,
    > swiadczy o twoim IQ.

    Samo to, że na grupie prawnej śmiecisz nie na temat...........

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2007-12-16 07:06:17
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > Samo to, że na grupie prawnej śmiecisz nie na temat...........

    Uratowales sytuacje piszac na temat........

    veri

  • 10. Data: 2007-12-16 12:37:08
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Uratowales sytuacje piszac na temat........

    Różnica jest taka, że ja nie odbieram nikomu prawa do cieszenia się swoim
    wysokim IQ.
    Ale aby tą różnicę dojrzeć.....................;)

    --
    Pzdr
    Leszek