  • 1. Data: 2007-12-14 23:24:15
    Temat: Aneks do umowy o prace - zwrot za szkolenie
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Witajcie.

    Chyba tak w skrocie.

    Pracuje w firmie juz prawie 8 lat. Na poczatku tego roku wyslali mnie na
    szkolenie z obslugi nowych maszyn za granice.

    Szkolenie trwalo 2 tygodnie, ponoc kosztowalo 8600 zl

    Po powrocie, "musialem" podpisac aneks do umowy o prace

    w skrócie

    jak sie zwolnie w przeciagu 2 lat mam zwrocic koszty powiekszone o odsetki w
    wysokosci ustawowej

    Niestety ale juz po tylu miesiacach juz widze ze nic mi to nieda, podwyzki w
    pracy niema co sie spodziewac.

    Chce zmienic prace, ale ... oddac tyle pieniedzie to hmm mnie nie stac.

    A inne ciekawsze oferty sie powoli pokazuja.

    Czy to wszystko jest zgodne z kodeksem pracy ?

    Czy da sie tego nie zaplacic ?

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2007-12-15 01:00:46
    Temat: Re: Aneks do umowy o prace - zwrot za szkolenie
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Adam Szewczak pisze:

    > Czy da sie tego nie zaplacic ?

    było nie podpisywać :)
    Kto Cię mógł zmusić do podpisania PO szkoleniu? :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 3. Data: 2007-12-16 20:18:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjv3b0$jr5$1@news.onet.pl Adam Szewczak
    <horses@usuń.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > Szkolenie trwalo 2 tygodnie, ponoc kosztowalo 8600 zl
    > Po powrocie, "musialem" podpisac aneks do umowy o prace
    Nie musiałeś. Podpisałeś z własnej woli.
    Poza tym to nie powinien być żaden "aneks do" tylko osobna umowa.

> [...]
    > A inne ciekawsze oferty sie powoli pokazuja.
    > Czy to wszystko jest zgodne z kodeksem pracy ?
    Te sprawy reguluje rozporządzenie: Dz.U. 1993 Nr 103, poz. 472.
    Patrz §9 pkt 2.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-12-16 21:55:30
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    >W wiadomości news:fjv3b0$jr5$1@news.onet.pl Adam Szewczak

    > Nie musiałeś. Podpisałeś z własnej woli.
    > Poza tym to nie powinien być żaden "aneks do" tylko osobna umowa.

    No niby tak ale wiadomo jak to jest w dzisiejszych czasach.

    Tak fakt jest to umowa.

    Poszukam zerkne, dziekuje.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2007-12-18 22:21:17
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Adam Szewczak pisze:

    > No niby tak ale wiadomo jak to jest w dzisiejszych czasach.

    Tzn jak jest w dziesiejszych czasach? Pracy nie ma? Pod przymusem
    podpisywales? :)

    Jacek

  • 6. Data: 2007-12-18 22:34:12
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Tzn jak jest w dziesiejszych czasach? Pracy nie ma? Pod przymusem
    > podpisywales? :)

    > --
    > Pozdrawiam
    > Jacek

    Trzeba zrobic EOT bo widze ze mimo wszystko na grupie sie nic nie dowiem

  • 7. Data: 2007-12-18 22:42:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fk9ht1$nu0$1@news.onet.pl Adam Szewczak
    <horses@usuń.poczta.onet.pl> pisze:

    > Trzeba zrobic EOT bo widze ze mimo wszystko na grupie sie nic nie dowiem
    Pod nos podetknąć namiar na stosowny akt prawny to za mało??
    Jesteś analfabetą, leniem, czy jedno i drugie?

    --
    Jotte