    From: Rob <t...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ORANGE-odstapienie od umowy
    Date: Mon, 31 Mar 2008 08:53:30 +0200

    Sprawa raczej przegrana jednak wole upewnic sie na tej grupie gdzie jak
    wiem jest duzo wachowcow i juz nie raz uzyzkalam odpowiedz.

    Z 2 tygodnie temu pani konsultantka z orange dzownila z nowa oferta aby
    przedluzyc uwowe abonencka.
    Przedstawila oferte w ktorej byly podwojne minuty dla firmy, i 30
    procent rabatu na abonament przez jakis tam czas.
    Powiedzialam ze sprawdze oferte i prosze o telefon nastepnego dnia.
    Zadzwonilam jeszcze raz sama aby inny konslutatnt przedstwil mi
    oferte.Pani przedstwila te sama oferte.Tak samo podwojne minuty.

    W zwiazku z tym ze informacje sie potwierdzily zawarlam umowe i czekalam
    na kuriera.
    Przyjechal kurier dal do podpisanie zlecenie , uwowe i poszedl.

    TAAAK wiem moj blad.Nie przeczytalam przy kurierze umowy.Sama pracujac w
    banku ostrzegalam ludzi przed takim czyms .Tymczasem latajace dziecko,
    pan kurier bardzo sie spieszacy wiec podpisalam i polazl.

    Momentalnie zaczelam czytac umowe.NIe ma w niej podwojnych minut na
    firme a zamiast tego mam 5 darmowych minut.
    Oczywiscie dzownienie do konsultantow oni jak to infolinii klepia
    regulke i tyle.

    Chcialam odstapic od uwowy - umowa zawarta poza lokalem.
    Jednak telefon jest wziety na firme.Pan konsultant swtierdzil ze nie
    moge w tym momencie nic zrobic i sie drwiacym glosem smial.

    Mam gdzies te 40 minut choc jestem wsciekla przede wszystkim na
    siebie.Jednak nie chcialabym dac im za wygrane.Nie ja jedna nie
    przeczytam umowy od kuriera w momencie wreczania przesylki.

    Wszedzie na rachunkach, jak dzwonie do BOK w ofercie sa podwojne minuty
    dla firm.Ja mam 5 z 40 minut.

    Pisalam maila do BOK - bez odpowiedzi.

    Czy ja jakos moge odstapic od tej uwowy???

    Ala