  • 51. Data: 2020-04-23 15:29:11
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 15:18:29 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Może trzeba było dopchnąć walizy.
    >
    > https://img13.demotywatoryfb.pl//uploads/202004/1587
    124989_zdujl3_600.jpg

    O tych 1000m3 przeczytałem w kilku co najmniej miejscach.
    Ale wyborcza milczy na ten temat
    Jak z tym żyć?

  • 52. Data: 2020-04-23 15:46:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Musieliby zjebać samolot ruski i chwalić amerykański.
    No pasaran!

    -----

  • 53. Data: 2020-04-23 16:02:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olin napisał(a) :

> [...]
    > wzrosła o 38 proc! Przyczyny śmierci? Oficjalnie: zapalenie płuc,
    > niewydolność oddechowa, itp." - napisał na Twitterze Jan Osiecki.
    >
    > Sprawie przyjrzała się ,,Gazeta Wyborcza". Według oficjalnych statystyk w
    > marcu w Rzeszowie nikt nie zmarł na koronawirusa. Jak poinformował
    > reporterów dziennika rzecznik prezydenta Rzeszowa Maciej Chłodnicki, w 2020
    > r. w porównaniu z 2019 przybyło zmarłych z powodu chorób płuc. - ,,W kartach
    > zgonów jest zdecydowanie więcej takich przyczyn śmierci jak np. zapalenie
    > płuc czy niewydolność oddechowa" - powiedział Chłodnicki."

    Choć dotyczyło to zwykłej grypy, podawałem już w tym wątku:
    "umieszczanie w polskich statystykach 90 razy częściej, niż w Anglii
    i Walii, niewydolności oddechowej i zatrzymania oddechu, jako
    przyczyny zgonu."
    90! razy częściej. Nie 9.

    Ot, wytyczne z góry.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 54. Data: 2020-04-23 16:04:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Apr 2020 06:29:11 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > O tych 1000m3 przeczytałem w kilku co najmniej miejscach.

    Wiadomo, że butelki PET przed wyrzuceniem należy zgnieść, wtedy zajmują
    mniej miejsca.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 55. Data: 2020-04-23 16:11:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 16:02:17 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > 90! razy częściej. Nie 9.

    Gdzie te trupy?
    Wczoraj wg oficxjalnych statystyk 9 osób zmarło
    Stosując Twój przelicznik winno być 810
    Normalnie w Polsce umiera ok 1100 osób dziennie
    Uważasz że dodatkowe 800 trupów dziennie da się "ukryć"?

  • 56. Data: 2020-04-23 16:40:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Ltd. napisał:

> [...]
    >Stosując Twój przelicznik winno być 810
    >Normalnie w Polsce umiera ok 1100 osób dziennie
    >Uważasz że dodatkowe 800 trupów dziennie da się "ukryć"?

    A to zalezy. 800 ludzi dziennie to duzo ... ale nikt tego nie sumuje.

    W 20tys gminie umiera ~250 ludzi rocznie, jeden dziennie, w
    poniedzialek maja pewnie dwie osoby z weekendu, to jakis urzednik sie
    dopiero po tygodniu zorientuje, ze cos duzo roboty ma pod koniec
    tygodnia. Pewnosci nabierze po miesiacu.
    Ale jak okienka beda dwa, to moze nie nabrac podejrzen.

    W 600tys miescie mamy jakies 20 dziennie, fluktuuje, ale 40 to juz
    pewna roznica jest.

    W Warszawie ... a tam mamy kilka dzielnic.

    J.

  • 57. Data: 2020-04-23 16:48:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :

> [...]
    > Stosując Twój przelicznik winno być 810
    > Normalnie w Polsce umiera ok 1100 osób dziennie
    > Uważasz że dodatkowe 800 trupów dziennie da się "ukryć"?

    Ojtam, to nie dotyczyło tego roku. Nawet tamtego. No dobra, powtórzę
    link:
    https://wiadomosci.wp.pl/chorzy-na-grype-zagrozeni-d
    r-dariusz-majkowski-oskarza-wladze-o-dezinformacje-6
    031591350183041a

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 58. Data: 2020-04-23 21:54:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.04.2020 o 15:29, Kris pisze:

    124989_zdujl3_600.jpg

    > O tych 1000m3 przeczytałem w kilku co najmniej miejscach.
    > Ale wyborcza milczy na ten temat
    > Jak z tym żyć?

    Bo dziennikarzom to nie pasuje do koncepcji "dokopania" rządowi. Czepili
    się nośności, bo to ładnie wygląda i zapominają, że te samoloty były
    kombinowane do przewożenia rzeczy metalowych i bawełniane maseczki, czy
    polimerowe akcesoria mają większa objętość przy tej samej masie.

    --
    Robert Tomasik

  • 59. Data: 2020-04-23 22:27:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.04.2020 o 16:40, J.F. pisze:

> [...]
    > moze nie nabrac podejrzen. W 600tys miescie mamy jakies 20 dziennie,
    > fluktuuje, ale 40 to juz pewna roznica jest. W Warszawie ... a tam

    Wg Rocznika Statystycznego w 2018 roku zmarło 414200 osób. Czyli
    wychodzi mi dziennie 1134. Ale z tym wirusem jest ten problem, że zgony
    wykazuje się nie tam, gdzie osoba mieszkała, tylko tam, gdzie zmarła.
    Ratując tych ludzi przeważnie wozi się do ośrodków medycznych.

    --
    Robert Tomasik

  • 60. Data: 2020-04-24 08:42:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 22:28:04 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Wg Rocznika Statystycznego w 2018 roku zmarło 414200 osób. Czyli
    > wychodzi mi dziennie 1134. Ale z tym wirusem jest ten problem, że zgony
    > wykazuje się nie tam, gdzie osoba mieszkała, tylko tam, gdzie zmarła.

    Szumowski Trzaskowskiemu tłumaczył odwrotnie chyba
    Że w statystykach covidowe zgony wykazują tam gdzie denat był zameldowany.