  • 41. Data: 2020-04-22 22:17:39
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.04.2020 o 16:22, Olin pisze:
    > W dokumentacji wpisuje się inną przyczynę zgonu niż Covid-19 i wtedy takie
    > ciało nie wlicza się do pandemicznej statystyki.

    Wpisywana w dokumentację przyczyna zgonu zawsze jest pewnym umownym
    zapisem. Jak faceta walnie pociąg, to nikt nie dochodzi do tego, czy mu
    najpierw mózg rozwaliło, czy jednak serce rozerwało.

    Jak osoba starsza jest chora i umiera, to już w ogóle często umiera na
    wszystko. Padają kolejno nerki, płuca, serce, wątroba, mózg. Jak
    pacjenta pod respirator podepniesz, to umrze na mózg, a jak nie, to na
    serce.

    Teraz jeszcze COVID-19 doszedł. Ale na sam w sobie COVID się nie umiera.
    Sprawdza się (albo nie), czy denat jest zakażony COVID. To, czy w kartę
    zgonu wpisze się zakażenie czasem zależy od tego, czy do chwili jej
    wypełnienia wpłynęły wyniki badań, czy nie. Z medycznego punktu widzenia
    chyba nie ma większego znaczenia, czy denat ma ten COVID. Bardziej
    chodzi o potencjalne zagrożenie dla osób, które miały z nim kontakt.

    --
    Robert Tomasik

  • 42. Data: 2020-04-23 00:31:00
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 22 Apr 2020 12:28:03 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość <c...@g...c
    om>
    od m...@g...com :

    >Jak krematoria nie wyrabiaja to juz sie tak nie da ...
    >---
    >Chyba ze przyczynom tych problemow krematoriow w kilku miejscach
    >jest cos innego a covid-19 ma to tylKO przykryc medialnie...
    >Najwiencej zgonow jest tam gdzie w zeszlym roku zainstalowano 5G
    >i szczepiono na zwyklom sezonowom grype nowatorskimi szczepionkami

    Co za zbieg okoliczności, takie same informacje rozpuszczają po sieci ruskie trolle.
    To taki prezent od Putina.

  • 43. Data: 2020-04-23 01:05:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > chyba nie ma większego znaczenia, czy denat ma ten COVID. Bardziej
    > chodzi o potencjalne zagrożenie dla osób, które miały z nim kontakt.

    Dzisiaj przeczytałam artykuł, że trzeba uważać na oczy. Oczy łapią
    wirusa. U jakiejś osoby wykryto go we łzach. Na początku dostaje się
    zapalenia spojówek. Wychodzi na to, że jeszcze powinno się chodzić w
    jakichś szczelnych okularach.

  • 44. Data: 2020-04-23 07:48:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Wpisywana w dokumentację przyczyna zgonu zawsze jest pewnym umownym
    > zapisem. Jak faceta walnie pociąg, to nikt nie dochodzi do tego, czy mu
    > najpierw mózg rozwaliło, czy jednak serce rozerwało.

    Aczkolwiek, jak się okazało w Polsce, modyfikowane są te "przyczyny"
    przez rządowe jednostki.

    Ogólnie metodologia zaliczania bądź nie do tego na co ktoś umarł jest
    inna w każdym państwie, więc jest to nieporównywalne. Moim zdaniem coś
    będzie można stwierdzić za jakiś czas, biorąc statystyki z poprzednich
    lat z podobnych okresów i obecne i wtedy jakoś szacować. Inne porównania
    nie mają sensu, jeśli różni się wszystko. Dodatkowo jak zaliczyć
    osobę,która nie dostała się do lekarza i umarła właśnie przez panikę
    związaną z pandemią?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 45. Data: 2020-04-23 09:49:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 kwietnia 2020 16:22:53 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > W dokumentacji wpisuje się inną przyczynę zgonu niż Covid-19 i wtedy takie
    > ciało nie wlicza się do pandemicznej statystyki.

    Słabą masz wiarę w wolne media.
    Wyborcza i TVN szybko by znalazły lekarzy itp którzy by całą prawdę całą dobę im
    przekazywali
    Trzaskowskiemu się nie zgadzały rządowe liczy zmarłych na covid z aktami zgonów do
    których ma wgląd(a ma chyba do wszystkich w Warszawie).
    Minister jakieś dwie wersje wyjaśnień przedstawił(wg mnie łatwe do zweryfikowania
    przez Trzaskowskiego) i temat jakoś ucichł.
    A podejrzewałem że opozycja trop podejmie i z innych miast/gmin się informacje
    posypia
    A tu cisza.
    Nie wierze w to ze gdyby duże rozbieżności w tych danych były że tym by opozycja nie
    grała.
    Więc chyba w papierach się zgadza.
    Zakłady pogrzebowe, wyrabiają, miejsc na cmentarzach czy Wawelu nie brakuje więc
    chyba nie tylko w papierach się zgadza.
    Mniej więcej oczywiście
    Bo gdyby nawet 2-3 krotni zaniżone te dane były to tez tragedii jakiejś by nie było
    Wczoraj ponoć ponad 12 tys testów zrobili
    313 zarażonych wczoraj podali
    Ok 2% wychodzi
    A testy robią przecież nie losowo tylko tym "podejrzanym"
    Więc te 2% to sporo zawyżone pewnie.

  • 46. Data: 2020-04-23 13:57:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Apr 2020 00:31:00 +0200, Olaf Frikiov Skiorvensen napisał(a):

    > Co za zbieg okoliczności, takie same informacje rozpuszczają po sieci ruskie
    trolle.
    > To taki prezent od Putina.

    Ceny ropy lecą na mordę, więc zamiast na płatnych trolli lepiej liczyć na
    pożytecznych idiotów, bo oni to samo napiszą z przekonania.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 47. Data: 2020-04-23 14:12:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Apr 2020 22:17:39 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Z medycznego punktu widzenia
    > chyba nie ma większego znaczenia, czy denat ma ten COVID.

    Z propagandowego jednak ma, bo można dobrze wyglądać na tle innych, czyli
    władza skutecznie walczy z zarazą.

    Wirus nie wirus, najważniejszy jest przekaz dla suwerena.
    Antonow-225 Mrija miał przywieść 400 ton sprzętu, choć może zabrać nie
    więcej niz 250 ton, a w końcu doleciało 80 ton, co kosztowało ~12 mln zł.
    Można było toto przewieźć trzema dreamlinerami, które i tak stoją
    bezczynnie.
    Naturalnie całą pokazówkę nazwano "uroczystością".

    Kulczykówna sprowadziła 57 ton sprzętu bez żadnej szopki i znacznie taniej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 48. Data: 2020-04-23 14:21:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Apr 2020 00:49:22 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Słabą masz wiarę w wolne media.
    > Wyborcza i TVN szybko by znalazły lekarzy itp którzy by całą prawdę całą dobę im
    przekazywali

    Akurat znalazły, ale tam panują inne standardy niż w kurwizji.

    "- ,,Oto, jak fałszuje się statystyki w Polsce: oficjalnie w Rzeszowie nikt
    nie zmarł na COVID-19. Ale porównując marzec 2019 - 2020 umieralność
    wzrosła o 38 proc! Przyczyny śmierci? Oficjalnie: zapalenie płuc,
    niewydolność oddechowa, itp." - napisał na Twitterze Jan Osiecki.

    Sprawie przyjrzała się ,,Gazeta Wyborcza". Według oficjalnych statystyk w
    marcu w Rzeszowie nikt nie zmarł na koronawirusa. Jak poinformował
    reporterów dziennika rzecznik prezydenta Rzeszowa Maciej Chłodnicki, w 2020
    r. w porównaniu z 2019 przybyło zmarłych z powodu chorób płuc. - ,,W kartach
    zgonów jest zdecydowanie więcej takich przyczyn śmierci jak np. zapalenie
    płuc czy niewydolność oddechowa" - powiedział Chłodnicki."

    https://koduj24.pl/oto-jak-falszuje-sie-statystyki-w
    -polsce-oficjalnie-w-rzeszowie-nikt-nie-zmarl-na-cov
    id-19/

    *************************************

    "24 marca w szpitalu w Radomiu umiera zakażony koronawirusem 79-latek.
    Szpital nie podaje, jaką przyczynę zgonu wpisali lekarze - ogranicza się do
    lakonicznego stwierdzenia o chorobach współistniejących.

    26 marca w szpitalu w Kaliszu umiera zakażony 85-latek. Miał objawy
    COVID-19, ale zdaniem lekarzy zmarł z powodu niewydolności serca.

    27 marca w szpitalu we Wrocławiu umiera zakażony 66-latek. Tu jako
    przyczynę zgonu lekarze podają rozległy nowotwór płuc.
    Najnowszy przykład zmarłego zakażonego SARS-CoV-2 nieuwzględnionego w
    epidemicznych statystykach pochodzi ze Szczecina - we wtorek wieczorem
    sanepid poinformował o przypadku mężczyzny z powiatu gryfickiego, u którego
    koronawirusa odkryto już po jego śmierci. Nie ma go w statystykach ofiar
    COVID-19.

    - Bo bezpośrednią przyczyną jego zgonu były choroby współistniejące -
    podaje Małgorzata Kapłan z WSSE w Szczecinie.

    Lekarz Jacek Górny ze szpitala w Poznaniu: - Jeśli pacjent jest zakażony, a
    do zgonu doszło w przebiegu choroby COVID-19, to jako przyczynę zgonu
    wskazujemy COVID-19. Do tego nie trzeba wytycznych, wystarczy podstawowa
    wiedza.

    Ale formularz karty zgonu zostawia pole do manipulacji. Wskazać trzeba trzy
    przyczyny zgonu: bezpośrednią, wtórną i wyjściową (pierwotną). Przykład:
    bezpośrednia - niewydolność oddechowa, wtórna - zapalenie płuc, wyjściowa -
    COVID-19.

    Gdy w szpitalu w Kaliszu zmarł 85-latek, rzecznik wojewody wielkopolskiego
    podkreślał, że ,,zakażenie nie było bezpośrednią przyczyną zgonu". Lekarze:
    - To przecież oczywiste. Bezpośrednia przyczyna to skutek choroby.
    Zakażenie koronawirusem nigdy nią nie będzie."

    https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,25834069,c
    iemna-liczba-ofiar-wirusa.html

  • 49. Data: 2020-04-23 15:02:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 14:13:07 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Można było toto przewieźć trzema dreamlinerami, które i tak stoją
    > bezczynnie.

    Antonów przywiózł podobno 1000m3 ładunku
    do dreamlinera wchodzi 130m3

  • 50. Data: 2020-04-23 15:17:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Apr 2020 06:02:35 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Antonów przywiózł podobno 1000m3 ładunku
    > do dreamlinera wchodzi 130m3

    Może trzeba było dopchnąć walizy.

    https://img13.demotywatoryfb.pl//uploads/202004/1587
    124989_zdujl3_600.jpg