eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoO co tu chodzi ? ( operator telekomunikacyjny - niezrozumiały zapis o wyższym VAT )O co tu chodzi ? ( operator telekomunikacyjny - niezrozumiały zapis o wyższym VAT )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: O co tu chodzi ? ( operator telekomunikacyjny - niezrozumiały zapis o
    wyższym VAT )
    Date: Mon, 03 Jan 2011 21:42:44 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <iftcbt$m32$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82-210-134-116.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1294087357 22626 82.210.134.116 (3 Jan 2011 20:42:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Jan 2011 20:42:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:664813
    [ ukryj nagłówki ]

    Jest sobie niszowy operatorek MVMNO telefonii komórkowej o nazwie
    Mobilking. Na swojej stronie http://www.mobilking.pl/nowosci.html
    zamieścili informacje o podwyższeniu cen w związku ze zmianą stawki VAT.
    Pod koniec tego komunikatu jest takie stwierdzenie dla mnie niezrozumiałe:
    "w przypadku skorzystania przez Państwa z prawa do wypowiedzenia umowy
    zawartej na warunkach promocyjnych, MOBILKING przysługuje roszczenie
    odszkodowawcze oraz prawo do żądania zwrotu przyznanych ulg i opustów w
    ramach tej umowy"

    Stwierdzenie to byłoby całkowicie jasne, gdybym miał "lojalkę" na czas
    określony, gdzie miałbym jakieś upusty przyznane. Tymczasem to typowy
    pre-paid, umowa została zawarta w momencie aktywacji karty SIM i
    odebraniu połączenia powitalnego, gdzie konsultant zapytał się o parę
    spraw, model telefonu, jakie usługi włączyć ( danych osobowych nie
    podawałem - nikt nie pytał ) Usługi abonamentowej nie posiadają, tylko
    pre-paid. Ładuję konto, wykorzystuję, znowu ładuję, czasami dorzucą parę
    złotych. Nie ma żadnych upustów, rabatów, pakietów, wynalazków.

    O co chodzi w tym zapisie, jeśli chodzi o tę konkretną usługę pre-paid?
    Przepisali z jakiegoś szablonu bez zastanowienia?
    Ich BOK jest tylko od spraw technicznych i reklamacji, w tym temacie
    poradzili mi, żebym napisał list polecony do siedziby firmy, bo oni nie
    wiedzą o jakie to upusty i ulgi chodzi.... tu chyba szybciej zbadacie
    sprawę;)
    Zapis sprawia wrażenie "przeklejonego" z jakiegoś wzorca, ale może się
    mylę. Przecież z pre-paida wystarczy nie korzystać to kartę wyłączają i
    po sprawie - umowa wygasa z powodu niedoładowania konta. Czy jakbym
    wysłał im wypowiedzenie to sprawa wyglądałaby inaczej? ( podałbym swoje
    dane osobowe )

    Link do regulaminu:
    http://www.mobilking.pl/regulamin-sieci.pdf
    --
    | TOMASZEK nie lubi:
    | ^części rowerowych^czosnku^niektórych gwiazdek^
    | lewej strony mocy^

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1