  • Data: 2006-03-02 15:25:17
    Temat: Numer konta, NIP-1 i...
    Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    dzisiaj po wielkich przebojach udalo mi sie rozliczyc z zeszlorocznego
    podatku. Jako przykladny obywatel z papierami w zebach udalem sie do
    Urzedu Skarbowego zlozyc "PITa". Na domiar zlego w zeszlym roku
    otworzylem sobie nowe konto, starego nie usmiercajac. Podkladam pani
    NIP-1 pod nos z prosba aby zwrot zostal przelany na nowe konto. Jakiez
    bylo moje zdziwienie, kiedy Pani zazadala ode mnie przedlozenia kopii
    rozwiazania umowy ze "starym bankiem" - tym na ktore dostalem zwrot w
    zeszlym roku i kopii umowy z "nowym bankiem". Stanalem jak wryty - "o co
    chodzi..." Czy ktos spotkal sie z takim przypadkiem? Podobno zyjemy w
    wolnym kraju, gdzie wolno mi miec konto w banku jaki tylko sobie wymysle
    a "swoimi" pieniedzmi dysponowac wedlug wlasnego uznania.
    Ordynacja podatkowa wyraznie mowi: "Na rachunek wskazany przez
    podatnika". A moze zalozyc zazalenie na pracownika, do Naczelnika Urzedu
    Skarbowego? No chyba, ze to nowa praktyka "kontroli" wladzy.
    --
    Reseller
    GG:1794

    Homo Sapiens Non Urinat Contra Ventum...