  • Data: 2006-03-02 16:27:23
    Temat: Re: Numer konta, NIP-1 i...
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Reseller"
    > Watek, owszem, ciekawy. Tyle, ze dotyczy on osoby prawnej a nie jak
    > w moim wypadku osoby fizycznej.

    ja kiedys mimo zlozenia nowego rachunku
    dostalem zwrot na bardzo stary rachunek

    Okazalo sie, że w moim US zlozenie nowego nr dopisuje rachunek a
    na wykasowanie od nich sterego rachunku tez trzeba zlozyc NIP-1
    tyle, ze nie trzeba miec na to zadnych papierow, mozna miec 2 rachunki
    w bankach a zmienic dyspozycje na ktory rachunek US ma przelewac
    zwroty
    *** blad ***