  • 31. Data: 2017-03-19 13:02:08
    Temat: Re: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-19 o 09:55, Trefniś pisze:

    > "Żyj i daj żyć innym" - macie do wyboru np. chamską odzywkę i chwilową z
    > tego radość, albo pozytywnie zaskoczonego telemarketera, który jest
    > skłonny stracić chwilę czasu, by miłego klienta wykreślić z bazy.
    >
    > Zresztą to działa też w innych sytuacjach (urząd, sklep). Byle się nie
    > płaszczyć, a z humorem.

    Telemarketer nie ma uprawnień do wykreślenia kogokolwiek z bazy.
    A jak się głupiej cipie dosadnie wytłumaczy że powinna znaleźć normalną
    pracę to wcześniej czy później znajdzie.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2017-03-19 13:34:23
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 13:02 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Telemarketer nie ma uprawnień do wykreślenia kogokolwiek z bazy.
    > A jak się głupiej cipie dosadnie wytłumaczy że powinna znaleźć normalną
    > pracę to wcześniej czy później znajdzie.

    Mo właśnie - telemarketerzy uwielbiają takich klientów z małym penisem i
    dzwonią do nich znacznie częściej. Chętnie automatem, na głucho.

    Zdradź panie miętki, o której firmie marketingowej mówiłem?
    Skoro znasz uprawnienia telemarketerów w _każdej_ firmie marketingowej, to
    pewnie mnie zaskoczysz tą wiedzą?

    Jestem pewien, że pouczający takie "cipy" Radoslaw u siebie w firmie
    kładzie uszy po sobie, taka z niego wagina...

    --
    Trefniś

  • 33. Data: 2017-03-19 13:37:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-03-17 o 01:29, Animka pisze:

    > Komendant po numerze telefonu (Twoim, bo pewnie w razie czego mu
    > podadzą) może Cię "zapuszkować".

    Czemu? Wiesz ile głupich zaproszeń dziennie przychodzi? Przez dłuższy
    czas najprawdopodobniej nikt by się nie zorientował w problemie i
    zaproszenia by do niszczarki trafiały.

  • 34. Data: 2017-03-19 13:42:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-03-17 o 13:02, RadoslawF pisze:

    > Telemarketer nie ma uprawnień do wykreślenia kogokolwiek z bazy.
    > A jak się głupiej cipie dosadnie wytłumaczy że powinna znaleźć normalną
    > pracę to wcześniej czy później znajdzie.

    To przyjdzie inna. Nikt tej pracy raczej jako docelowej nie traktuje.
    Dziewczyna za biurkiem nie jest niczemu winna. Winny jest system, bo
    karę powinien w solidnej wysokości dostawać zarządca po kilku skargach
    klientów, że spamuje. Powiedzmy, najpierw pisemne ostrzeżenie od UOKiK z
    wezwaniem do zaprzestania, żeby nie był zaskoczony. Potem - by było
    sprawiedliwie - 1 zł za każdy wybrany numer (jak kilka razy jeden, to
    klka złotych) i to płatne przez operatora telekomunikacyjnego,który moze
    sobie to od abonenta ściągnąć. Wówczas i operatorzy telekomunikacyjni
    byliby zainteresowani śledzeniem SPAM-u (bo przecież muszą widzieć co
    się na łączach dzieje). Inaczej zaczną firmy na "słupy" rejestrować.

  • 35. Data: 2017-03-19 13:46:40
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 13:42 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > byliby zainteresowani śledzeniem SPAM-u (bo przecież muszą widzieć co
    > się na łączach dzieje). Inaczej zaczną firmy na "słupy" rejestrować.

    Ależ oczywiście!

    Tyle, że niektórzy chcą się podbudować, a na UOKiK itd. są za krótcy...

    --
    Trefniś

  • 36. Data: 2017-03-19 15:26:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Czemu? Wiesz ile głupich zaproszeń dziennie przychodzi? Przez dłuższy
    > czas najprawdopodobniej nikt by się nie zorientował w problemie i
    > zaproszenia by do niszczarki trafiały.
    Może też tak być.

    --
    animka

  • 37. Data: 2017-03-19 16:01:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-03-19 o 09:55, Trefniś pisze:
    > W dniu .03.2017 o 09:02 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Zatem wierzcie mi, _znacznie_ więcej zyskacie zwyczajnie miło prosząc o
    > wykreślenie nazwiska z bazy danych! Sam to stosuję od zawsze i prawie
    > nie narzekam na spam telefoniczny.

    Ja to traktuję jak pewnego rodzaju folklor i zawsze
    jak zadzwoni ktoś i nie mam czasu, to spławiam jednym zdaniem a czasem
    jak trafi na przerwę albo jak mam chwilę
    to "porozmawiam" nawet. Chciałbym jakoś delikatnie dać prztyczka w nos i
    tyle.
    A skreslenie z bazy, to może
    zadziałać w banku czy w telefonach, bo w sprawie kołder, garnków,
    kredytów, produktów prozdrowotnych, wczasów, nauki języków itp,
    to nie zadziała, bo zbyt dużo tych spamerskich firm jest

  • 38. Data: 2017-03-19 17:44:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-19 o 13:34, Trefniś pisze:

    > Mo właśnie - telemarketerzy uwielbiają takich klientów z małym penisem i
    > dzwonią do nich znacznie częściej. Chętnie automatem, na głucho.

    Jak rozumiem jesteś cipą która tak zarabia, stąd wiedza jakich
    klientów uwielbiasz.

    > Zdradź panie miętki, o której firmie marketingowej mówiłem?

    To pytanie zadaj jakiemuś miętkiemu.

    > Skoro znasz uprawnienia telemarketerów w _każdej_ firmie marketingowej,
    > to pewnie mnie zaskoczysz tą wiedzą?

    Taką cipę jak ty zaskoczę, znam systemy z jakich korzystają.

    > Jestem pewien, że pouczający takie "cipy" Radoslaw u siebie w firmie
    > kładzie uszy po sobie, taka z niego wagina...

    Wagina to jest kretyn który uważa że rozmówca jest popychadłem
    jak on sam a nie właścicielem. Zrozumiałaś wagino ?

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2017-03-19 19:14:50
    Od: Kviat <null>

    W dniu 2017-03-19 o 09:55, Trefniś pisze:

    > Zatem wierzcie mi, _znacznie_ więcej zyskacie zwyczajnie miło prosząc o
    > wykreślenie nazwiska z bazy danych!

    Uwierz mi, nic nie zyskasz. Próbowałem tak robić i być miły. Woda na
    młyn i dodatkowa zachęta - bo miły... 5 minut później pięć następnych
    telefonów.

    > Sam to stosuję od zawsze i prawie
    > nie narzekam na spam telefoniczny.

    Ja też już nie narzekam. Od razu lecę bluzgiem.
    Efekt jest taki, że sobie w bazie danych odznaczają "chamski klient -
    nie dzwonić".
    To dużo skuteczniejszy sposób.

    > "Żyj i daj żyć innym" - macie do wyboru np. chamską odzywkę i chwilową z
    > tego radość,

    Raczej święty spokój.

    > albo pozytywnie zaskoczonego telemarketera, który jest
    > skłonny stracić chwilę czasu, by miłego klienta wykreślić z bazy.

    Może mam go jeszcze ładnie przeprosić, że mnie spamuje telefonami?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 40. Data: 2017-03-19 19:26:34
    Od: Kviat <null>

    W dniu 2017-03-19 o 13:34, Trefniś pisze:

    > Skoro znasz uprawnienia telemarketerów w _każdej_ firmie marketingowej,
    > to pewnie mnie zaskoczysz tą wiedzą?

    Naiwni telemarketerzy to prehistoria.
    Teraz każdy mówi, "że nie ma takich uprawnień do usuwania z bazy"
    Bezczelnie kłamią w każdym aspekcie. Na tym polega ich "praca" i tak są
    szkoleni.

    Pozdrawiam
    Piotr