  • 21. Data: 2017-03-17 19:22:51
    Temat: Re: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    W dniu czwartek, 16 marca 2017 16:57:55 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > odkurzacz (tu poczułem się wyjątkowo), tylko muszę im podać swoje dane
    > osobowe, bo nie wiedzą komu wysłać prezent.
    >
    > Podobno oferta jest tak wyjątkowa, że bez pisemnego zaproszenia nie
    > wpuszczają,jak zaproponowałem, ze może jako ten jeden z 30 szczęśliwców
    > pójdę incognito i odbiorę. Może terrorystów się boją. Pani była
    > zdziwiona, jak jej powiedziałem, że już w Internecie o ich głupocie
    > piszą. Walczyła "jak lew" o dobre imię swojej firmy :-) W Sączu na
    > spotkaniu chyba niestety będzie tylko 29 wybrańców, bo szkoda mi czasu.

    Do mnie już więcej nie zadzwonili. Gdybym z góry wiedział,
    że to jakaś firma mająca mi coś do zaoferowania, problemu by
    nie było i nie usłyszeliby ode mnie żadnego przykrego słowa
    (chyba że byliby wyjątkowo nachalni). Sęk w tym, że,
    jak wspomniałem w jednym z wpisów, mam mocną alergię
    na różnego rodzaju głuche telefony, szczególnie z nieznanych mi
    numerów. Kilka lat temu miałem przeprawę z autentycznym świrem,
    który przez mniej więcej 2 miesiące bombardował mnie dziesiątkami
    sms-ów i telefonów. Gdyby nie wyjaśnienie sytuacji twarzą w twarz
    (znam tego głupola) z użyciem nieparlamentarnego słownictwa
    i na granicy rękoczynów, sprawa trwałaby pewnie o wiele dłużej.

  • 22. Data: 2017-03-17 19:57:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Do mnie już więcej nie zadzwonili. Gdybym z góry wiedział,
    >że to jakaś firma mająca mi coś do zaoferowania, problemu by
    >nie było i nie usłyszeliby ode mnie żadnego przykrego słowa
    >(chyba że byliby wyjątkowo nachalni).

    Hihi, dzwoni ktos, umawiam sie, dzwonia dzien wczesniej z
    przypomnieniem .. mowie ze nie mam czasu.
    "Ale jak to pan nie ma czasu, pan sie umowil, pan musi przyjsc".
    Odkladam sluchawke .. dzwoni jeszcze raz
    "prosze sie nie rozlaczac jak ja mowie".

    >Sęk w tym, że,
    >jak wspomniałem w jednym z wpisów, mam mocną alergię
    >na różnego rodzaju głuche telefony, szczególnie z nieznanych mi
    >numerów.

    A teraz takich cala masa.
    Czy cos zawodzi na laczach, czy "podniesli wydajnosc" - dzwoni i
    cisza.

    Ale nie trzeba gluchego. Odbieram i slysze:
    "Halo ... Halo ... Halo ... Chcialem zaprosic na ..."
    Wszystko automat.
    I ciekaw jestem - te 3 razy halo to zawsze, czy jakies rozpoznawanie
    czy rozmowca sie odezwal ...

    J.

  • 23. Data: 2017-03-17 20:18:27
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > piszą. Walczyła "jak lew" o dobre imię swojej firmy :-) W Sączu na
    > spotkaniu chyba niestety będzie tylko 29 wybrańców, bo szkoda mi czasu.

    Ja tam zawsze wysłucham co mają do powiedzenia, na końcu zawse pytają na jaki adres
    wysłać pisemne zaproszenie.
    Zdąża się mi dłuższą rozmowę przeprowdzić z takim marketerem jak akurat w w aucie
    jadę i czas mam, Jak mówi ze wygrałem wiertarke to pytam jaki model, jak długi kabel
    i czy regulacje obrotów ma. Jak raz "wygrałem" garnitur to z kwadrans ich męczyłem
    czy mi czerwone spodnie i zieloną marynarkę dadzą;)
    Średnio raz na 3 tygodnie gdzieś mnie zapraszają więc o nękaniu mowy raczej nie ma

    Z reguły podaje im imię i nazwisko burmistrza mojego miasta i adres UM
    Już kilkanaście zaproszeń pewnie burmistrz dzięki mnie ma

  • 24. Data: 2017-03-18 00:19:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :

    > Ale nie trzeba gluchego. Odbieram i slysze:
    > "Halo ... Halo ... Halo ... Chcialem zaprosic na ..."
    > Wszystko automat.

    To jest wykroczenie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 25. Data: 2017-03-18 06:34:40
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 00:19 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > To jest wykroczenie.

    Uzasadnij :)

    --
    Trefniś

  • 26. Data: 2017-03-18 20:53:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-03-17 o 20:18, Kris pisze:

    > Z reguły podaje im imię i nazwisko burmistrza mojego miasta i adres UM
    > Już kilkanaście zaproszeń pewnie burmistrz dzięki mnie ma

    Może trzeba dane komendanta policji podawać
    to coś z tym zrobią

  • 27. Data: 2017-03-18 22:38:04
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 20:53 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Może trzeba dane komendanta policji podawać
    > to coś z tym zrobią

    MO skojarzy dane z twoim numerem telefonu, nie polecam.

    --
    Trefniś

  • 28. Data: 2017-03-19 01:29:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-18 o 20:53, cef pisze:

    > Może trzeba dane komendanta policji podawać
    > to coś z tym zrobią

    Komendant po numerze telefonu (Twoim, bo pewnie w razie czego mu
    podadzą) może Cię "zapuszkować".

    --
    animka

  • 29. Data: 2017-03-19 09:02:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-03-18 o 22:38, Trefniś pisze:

    > MO skojarzy dane z twoim numerem telefonu, nie polecam.

    Faktycznie to by było niezbyt mądre posunięcie.
    Co zatem można by zaproponować, żeby było "wesoło i nieszkodliwie"?

  • 30. Data: 2017-03-19 09:55:12
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 09:02 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Faktycznie to by było niezbyt mądre posunięcie.
    > Co zatem można by zaproponować, żeby było "wesoło i nieszkodliwie"?

    Szczerze mówiąc, chyba podchodzicie od niewłaściwej strony.

    Miałem okazję przyjrzeć się pracy jednej z wrocławskich (szczęśliwie już
    nie istnieje) firm telemarketingowych. Sprzedawała powszechnie dostępne
    produkty kilkunastokrotnie drożej niż w sklepie w detalu, za to z
    odpowiednią "legendą". Miała _nawet_ podpisaną umowę z firmą pożyczkową!

    Obaj jesteśmy z Wrocławia (albo przynajmniej masz jakieś tu interesy) więc
    zaznaczę, że na korytarzach wisiały zdjęcia właścicieli z prezydentem
    Dutkiewiczem, wystarczyły jakieś drobne datki :)

    Ok. setki skomputeryzowanych stanowisk, ze dwieście dziewcząt (facetów
    niewielu) pracujących na nielegalnej bazie danych telefonicznych.
    Młode, niedoświadczone dziewczyny były przekonane, że są
    współodpowiedzialne za łamanie prawa, tak informowali je szefowie -
    "Jedziemy na jednym wózku".
    Znałem sytuację niektórych dziewcząt i wierzcie mi, lepiej, że zarabiały w
    ten a nie inny sposób! Dziewczęta mają teraz różne głupie pomysły na łatwy
    pieniądz!

    Widziałem popłakujące po kątach, bo zostały niemiło potraktowane przez
    pracodawcę, a bardzo często potencjalnego klienta. Bardziej doświadczone
    już nie reagowały tak uczuciowo.

    Zatem wierzcie mi, _znacznie_ więcej zyskacie zwyczajnie miło prosząc o
    wykreślenie nazwiska z bazy danych! Sam to stosuję od zawsze i prawie nie
    narzekam na spam telefoniczny.

    "Żyj i daj żyć innym" - macie do wyboru np. chamską odzywkę i chwilową z
    tego radość, albo pozytywnie zaskoczonego telemarketera, który jest
    skłonny stracić chwilę czasu, by miłego klienta wykreślić z bazy.

    Zresztą to działa też w innych sytuacjach (urząd, sklep). Byle się nie
    płaszczyć, a z humorem.

    --
    Trefniś