  • 1. Data: 2003-01-13 10:05:28
    Temat: Nowy kodeks pracy - 30 minut przerwy
    Od: Mariusz Jedrzejewski <m...@p...com.pl>

    Witam.
    Jak wiadomo, w ciagu dnia pracownik ma prawo do 30 minut bezplatnej przerwy w
    pracy.
    Wiadomo rowniez, ze nie kazdemu ta przerwa odpowiada, np w zwiazku z takim
    charakterem pracy, ze naprawde ciezko te 30 minut znalezc (znam kilka takich
    przypadkow osobiscie).
    Narzucanie 30 minut ekstra, bezplatnej roboty w takim przypadku jest dla mnie
    ciezkie do przyjecia.
    Moje pytanie brzmi (nie jestem prawnikiem, nie znam sie na kodeksach itp):

    Czy jest mozliwosc napisania jakiegos kwitu do pracodawcy, w ktorym decydujemy
    sie nie korzystac z ww przerwy 30 minutowej, i konczyc prace po 8h pobytu w
    firmie (zamiast po 8:30)?

    Mariusz
    Registered Linux User #206046
    email: m...@p...com.pl