  • Data: 2006-10-17 07:06:55
    Temat: Notoryczne zalewanie mieszkania
    Od: "Bundy" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow
    mam problem jak w temacie - sasiad notorycznie zalewa mi lazienke i nie
    reaguje na uwagi twierdzac ze u niego wszystko jest w porzadku. taka
    sytuacja trwa od kilku lat; przez ten czas po kilku zalaniach zapadl sie
    sufit w kuchni i musialem zalozyc sufit podwieszany, w tej chwili zapadniety
    jest tez sufit w lazience i zaciek zaczyna wychodzic w pokoju dziecinnym -
    mieszkanie w starym budownictwie i sufity sa trzcinowe wiec woda dla nich to
    zabojstwo
    mieszkanie jest nieubezpieczone bo zeby ubezpieczyc trzeba by najpierw
    remoncik jakis zrobic, a jak to zrobic jak sufity notorycznie mokre
    czy istnieje jakas szansa wyegzekwowania na sasiedzie naprawy hydrauliki w
    swoim mieszkaniu ? (mieszkania wlasnosciowe) czy tylko odciecie mu doplywu
    wody moze pomoc ?
    dziekuje za wszelkie sugestie
    Bundy