  • Data: 2006-10-17 08:07:04
    Temat: Re: Notoryczne zalewanie mieszkania
    Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bundy napisał(a):

    > dziekuje za wszelkie sugestie

    na podstawie własnych doświadczeń wiem, że coponiektórzy bardzo
    nonszalancko podchodzą do stanu technicznego swoich mieszkań, twierdzą,
    że u nich jest wszystko ok albo, że jest coś źle, ale tego nie naprawią,
    bo to spiep.... poprzedni właściciel i oni nie sa za to odpowiedzialni.
    Schody zaczynają się w razie jakiejs awarii. Firmy ubezpieczeniowe nie
    pokrywaja szkód spowodowanych umyslnie lub przez świadome zaniedbanie.
    Jedyne wyjście to samemu ubezpieczyc mieszkanie, a ubezpieczyciel sobie
    ten wydatek zwindykuje od winowajcy. Oczywiście należy zgłosić fakt na
    piśmie do zarządcy budynku z żadaniem wyjasnienia przyczyn awarii. Pismo
    przechowywać wraz z potwiedzeniem odbioru.
    PS
    Mam podobny problem, ale chodzi o potworne wycie i szarpanie rurami o
    wszelkim mozliwych porach dnia i nocy, pekające wężyki itp. Właśnie
    szykuję się na prywatną wojenkę, bo moja spółdzielnia ma wszystko w
    czterech literach, a nie mam zamiaru znowu remontować mieszkania, bo rok
    temu skończyliśmy remont generalny.
    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<