  • 1. Data: 2008-10-02 20:32:56
    Temat: Notoryczne hałasy w mieszkaniu "obok" - krzyczenie na dzieci
    Od: "adigital" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Czy mogę prawnie w jakiś sposób się odnieść do hałasów jakie generowane przez
    sąsiadkę - matkę samotnie wychowującą dziecko ;-> ? Od pewnego czasu mniej
    więcej w podobnych godzinach (zazwyczaj rano) za ścianą słyszę krzyki, hałasy,
    płacz dziecka... i tak przez dobre minimum pół godziny. Jeśli to się zdarza
    raz na dzień to mam szczęście :-> Matka zapewne nie krzywdzi swojego dziecka
    (ok. 5 lat) fizycznie tylko znęca i terroryzuje w pewien sposób psychiczne.
    Uwagi nie chcę zwracać osobiście bo zostałoby to zapewne potraktowane z
    przymrużeniem oka (postawa: "ja wiem lepiej"). Czy zatem są jakieś środki
    prawne, które pozwoliły mi mieć względną ciszę każdego dnia w okolicach 8 rano
    :-> ?
    Czy wzywania straży miejskiej/policji ma sens w tym przypadku?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-10-02 22:04:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    adigital wrote:
    > Czy zatem są jakieś środki
    > prawne, które pozwoliły mi mieć względną ciszę każdego dnia w okolicach 8 rano
    > :-> ?

    tak,
    najprostsze i najskuteczniejsze bedzie zawaracie prawnej umowy sprzedazy
    zatyczek do uszu.