  • Data: 2008-02-25 13:40:43
    Temat: Notariusz - czy można odzyskać pieniądze?
    Od: PG <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jakiś czas temu notariusz, nie dostarczył na czas wszystkich wymaganych
    dokumentów do sądu w związku z kupnem nieruchomości (księga wieczysta),
    mimo że pobrali taksę notarialną i opłatę sądową od czynności
    wieczysto-księgowych. Przez to przez 2 dodatkowe miesiące zmuszony byłem
    płacić dodatkowe ubezpieczenie kredytu.

    Zastanawiam się teraz jak odzyskać moje 400 zł, które musiałem zapłacić
    niesłusznie, tylko dlatego, że Notariusz nie dopełnił odpowiednich terminów.

    Do kogo się zwrócić, gdzie to załatwiać?

    PG