  • Data: 2008-02-26 17:07:03
    Temat: Re: Notariusz - czy można odzyskać pieniądze?
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PG" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fpuggt$qp1$1@news.onet.pl...

    > Zastanawiam się teraz jak odzyskać moje 400 zł, które musiałem zapłacić
    > niesłusznie, tylko dlatego, że Notariusz nie dopełnił odpowiednich
    > terminów.

    Niby jaki zwiazek mialo ewentualne spoznienie z wyzsza rata kredytu?
    Dodatkowe ubezpieczenie ma miejsce, gdy w KW jako wlasciciel nie jest
    wpisany kredytobiorca. Wpis do KW dokonuje sad, a nie notariusz, wiec nawet
    jesli notariusz spoznil sie (chocby pare dni) z dostarczeniem wypisu do KW,
    to jest malo prawdopodobne, aby to mialo istotny wplyw na szybkosc wpisu.