  • Data: 2010-10-25 21:15:10
    Temat: Niższa cena za płatność gotówką
    Od: "Yorgi" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W umowie mojego klienta znalazłem paragraf w którym jest napisane, że
    Zleceniobiorca udziela Zleceniodawcy rabat na usługę w wysokości X zł.
    Warunkiem skorzystania z rabatu jest płatność gotówką lub przelewem w
    terminie 1 dnia od daty wystawienia faktury.

    Czy taki zapis jest zgodny z prawem? Czy gdybym zapłacił później to
    Zleceniobiorca ma prawo wystawić mi korektę faktury na wyższą kwotę?