eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność z umową a 14 dni rozpatrzeniaNiezgodność z umową a 14 dni rozpatrzenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "hefal" <h...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodność z umową a 14 dni rozpatrzenia
    Date: Mon, 19 Mar 2007 21:39:32 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <etmsdk$35e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 49-mi3-1.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1174336756 3246 82.210.132.49 (19 Mar 2007 20:39:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Mar 2007 20:39:16 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: hefalumpik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:452509
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Według przepisów po oddaniu sprzętu powołując się na
    niezgodność z umową do sklepu - sklep ma 14 dni na
    rozpatrzenie. Jeżeli nie odpowie w ciągu tych 14 dni
    oznacza to, że przyjął reklamację (potwierdził istnienie
    usterki) - czy tak?
    Tak dla pewności - jeżeli np. wysłali mi list polecony 13 dnia
    od momentu dostarczenia (i doszedł do mnie 5 dni później) to
    oznacza to, że poifnormowali mnie w ciągu ustawowych 14 dni, czy nie?
    Pytam, bo nie wiem czy ktoś może mi wcisnąć taką interpretację
    (na moje oko mocno nieuczciwą). Przyjmijmy, że sprzęt oddałem
    w piątek, 17 dni później (w poniedziałek)nadal nie miałem żadnej informacji,
    więc dowiadywałem się czy wiadomo coś o komputerze w sklepie, a oni
    zaczynają, że usterki brak(mimo wielokrotnego potwierdzenia na miejscu w
    sklepie, że rzeczywiście usterka jest).

    Czy ustawowo jako, że w ciągu 14
    dni nie dostałem informacji (dostarczyłem swój numer telefonu oraz e-mail
    razem z adresem) oznacza to, że według ustawy potwierdzili istnienie
    usterki?
    Usterka istnieje, co było sprawdzane przez specjalistę (pracującego w
    serwisie
    firmy innego producenta - znajomy znajomego) - ale wolałbym mieć "ustawową"
    pewność bo ekspertyzy to może być początek piekła tylko ;-)

    Z góry dzięki za porady.

    Zdrawim.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1