eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność z umową a 14 dni rozpatrzeniaRe: Niezgodność z umową a 14 dni rozpatrzenia
  • Data: 2007-03-20 00:43:06
    Temat: Re: Niezgodność z umową a 14 dni rozpatrzenia
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 20.03.2007 hefal <h...@T...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    > wiadomości news:vmk3d4-jpm.ln1@ziutka.router...
    >
    >> Nie wiem :) To zalezy, czy niedziele i soboty są dniami ustawowo wolnym
    >> od pracy. Jeśli tak, to we wtorek (art 115).
    >
    > * No tak - tylko w ustawie nie ma mowy o "dniach roboczych". Dodatkowo
    > sklep jest czynny 7 dni w tygodniu ;)

    Przeczytaj art 115. To nie jest kwestia dni roboczych. To kwestia na kiedy
    przypada koniec terminu.

    > Federacja Konsumentów na swoich stronach zamieściła swoisty FAQ, oto
    > jedno z pytań i odpowiedzi:
    > W jakim terminie sprzedawca ma obowiązek załatwić reklamację?
    >
    > Ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w terminie 14 dni
    > kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym ją
    > złożyliśmy.
    >
    > Miejmy nadzieję, że Federacja jako dość znamienita organizacja działająca
    > przy współpracy z Federcjami UE się zna :)

    Jest, ale to gołe zdanie wynikające bezpośrednio z ustawy, a jak należy
    rozumieć poczatek i koniec terminu wynika akurat z KC. Być może w kwestii
    przypadania końca terminu na dzień ustawowo wolny KC nie ma tu
    zastosowania, ale zdecydowanie ma jeśli chodzi o to kiedy się te 14 dni
    zaczynają i kiedy kończą.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1