  • 11. Data: 2009-01-14 16:44:28
    Temat: Re: Nieuznana reklamacja ...
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote
    > Zdaje się, że terminologia się zmieniła - teraz jest opłata sądowa :)
    > I jakakolwiek ona by nie była - w efekcie końcowym płaci za nią pozwany,
    > jeśli przegra (to taka odpowiedź na błędny, choć popularny argument, iż
    > "sprawa sądowa będzie kosztować więcej niż sama wartość sporu").

    Może i błędny. Ale jak nie przegra...? A kto zapłaci za pełnomocnika
    pozwanego? Kwestia kto ma rację w sprawie deski nie jest taka oczywista.

  • 12. Data: 2009-01-14 17:25:17
    Od: "Fox" <F...@w...pl>

    Użytkownik " Michał Ś." <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam następujący problem. .

    Ja bym zrobił tak Zgłosił reklamacje korzystając z ustawy nie później niż
    dwa miś od daty powstania wady żądanie zwrot kasy naprawa

    1 Poczekał na pismo w którym by sie ustosunkowali do reklamacji termin 14
    dni

    2 Jeżeli nie przyszło by pismo w przeciągu 14 dni, dla pewności poczekać 21
    to moje żądania stają sie zasadne i żądam zwrotu kasy. (straszyc sądem i
    nieodbierać sprzętu!!!!)

    Na cwaniactwo trzeba cwaniactwem bo na pewno żaden sklep nie jest w stanie
    wysłać do serwisu i orzec w terminie 3 dni sam czas transportu kurierem to
    około3-4 dni w ta i z powrotem.

    Pozdr.

  • 13. Data: 2009-01-15 14:07:59
    Od: "geres" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Fox" <F...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na cwaniactwo trzeba cwaniactwem bo na pewno żaden sklep nie jest w stanie
    > wysłać do serwisu i orzec w terminie 3 dni sam czas transportu kurierem
    > to około3-4 dni w ta i z powrotem.

    Jak to nie jest w stanie. Jak mają serwis na miejscu albo rzeczoznawca
    jeździ po sklepach wtedy nie trzeba korzystać z żadnych kurierów. Poza tym
    mogą oni mieć własny transport i nie korzystać z usług kurierów. Wówczas 3
    dni wystarczą.

    --
    pozdrawiam
    geres

  • 14. Data: 2009-01-18 13:38:14
    Od: "Fox" <F...@w...pl>

    >Jak mają serwis na miejscu albo rzeczoznawca jeździ po sklepach wtedy nie
    >trzeba korzystać z żadnych kurierów.

    Jeżeli to jest sklep firmowy w siedzibie producenta to tak.

    Jeżeli jest to sieć sklepów to mają jedno miejsce i jednego rzeczoznawcę,
    który na pewno nie jeździ po sklepach (cięcie kosztów) tańszy jest kurier.

    >Poza tym mogą oni mieć własny transport i nie korzystać z usług kurierów.
    >Wówczas 3 dni wystarczą.

    Jeżeli maja własny transport to nawet dłużej to może trwać. Z reguły jest
    tak ze są określone dni, dwa razy w tygodniu kiedy przyjeżdża i jest
    dostarczany towar odbierane są reklamacje, jedzie to do bazy przeładunkowej
    i wtedy do centrali. Każda szanującą się sieć korzysta z kurierów w celu
    rozpatrywania reklamacji ze względu na koszty czas transportu i mniejsze
    problemy logistyczne.

    Pozdr