  • Data: 2002-11-13 17:58:14
    Temat: Odp: Nieucziwy adwokat!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik philly <s...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqtvhb$jnk$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
    > Witam Grupowiczów!
    >
    > Mam problem z nieuczciwym adwokatem. Od pewnego czasu obsługiwał moją
    firmę,
    > a niedawno okazało się, że był oszustem i obecnie siedzi w areszcie.
    > Niestety jest w posiadaniu wszystkich dokumentów dotyczących kwestii
    > prawnych w mojej firmie, prowadził kilka moich spraw sądowych ale nie wiem
    > nawet czy składał jakiekolwiek pisma do sądów. Jakie kroki można podjąć
    aby
    > odzyskać tę dokumentację?

    pewnie miał kancelarie? w sądzie można uzyskać wszystko co jest zawarte w
    aktach sprawy,znajac sygn. akt jest możliwość otrzymania zawartych w nich
    kart...

    > Sprawa druga. Na skutek niestwiennictwa owego adwokata w sądzie, sąd wydał
    > przeciwko mojej firmie wyrok zaoczny, który się uprawomocnił. Czy istnieje
    > jakakolwiek możliwość wzruszenia tego wyroku (np. z powodu niemożności
    > obrony strony pozwanej)?

    jesli sa dowody,że nie zawiniłeś w tej kwestii, można spróbować złożyć
    wniosek " o przywrócenie terminu do złożenia sprzeciwu" z jednoczesnym
    sporządzonym "sprzeciwem"

    Sandra