  • 11. Data: 2004-09-24 08:34:20
    Temat: Re: Niesluszne przywlaszczenie pieniedzy!!! Jaki artykul? troche dlugie...
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2004 19:59:22 +0200, John Smith <j...@o...pl>
    napisał:

    [ciach]

    > A tak na marginesie, jak ktos ma podzielniki w kuchni, to za gotowanie
    > wlasnego zarcia zaplaci w sezonie grzewczym spoldzielni dodatkowe
    > pieniadze.
    > Nawet jak grzejnik zakrecony, to i tak tej cieczy ubedzie. Rozwiazanie
    > idealne na miare naszych wspanialych polskich realiow.

    Zajrzyj na tę kartkę, którą dostajesz z rozliczeniem kosztów ogrzewania.
    Są tam wskazane mnożniki do przeliczania kresek na jednostki
    rozliczeniowe. I zobacz, że w kuchni jest zawsze większy ja mam w kuchni
    0,5, a w pokojach około 0,25. Dlatego za 10 kresek w kuchni płacę tyle
    samo co za 5 kresek w pokoju. To, wraz z naddatkiem cieczy w rurce
    uzwglęcnie istnienie w kuchni dodatkowego źródła ciepła. A że przy
    wyłączonym kaloryferze też paruje? No cóż - masz lepszy pomysł na
    dzielenie opłat za ciepło?

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 12. Data: 2004-09-26 11:18:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "John Smith" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nawet jak grzejnik zakrecony, to i tak tej cieczy ubedzie. Rozwiazanie
    > idealne na miare naszych wspanialych polskich realiow.

    Przejrzyj w google grupę podług klucza "podzielniki" i moje nazwisko. temat
    wraca jak bumerang. nie chce mi się jeszcze raz tych wywodów pisać, tym
    bardziej, że to długie. W skrócie, sam podzielnik nie jest miernikiem tylko
    "CZYMŚ". To "COŚ" i tak ciepła zużytego nie mierzy. Więc nie ma sensu
    wałkować, czy mniej, czy bardziej nas oszukują. jest to po prostu jakiś tam
    sposób podzielenia kosztów pomiędzy współkorzystających. I ma mniej więcej
    tyle samo wad, co podział proporcjonalnie do powierzchni albo objętości
    mieszkać, czy też wreszcie podział "na osobę".

  • 13. Data: 2004-09-26 17:27:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004 19:59:22 +0200, John Smith <j...@o...pl>
    wrote:

    >A tak na marginesie, jak ktos ma podzielniki w kuchni, to za gotowanie
    >wlasnego zarcia zaplaci w sezonie grzewczym spoldzielni dodatkowe pieniadze.
    Zawsze mozna zdjac grzejnik w kuchni (za zgoda spoldzielni) bo w
    kuchni jest dosc ciepla od gotowania. Ja to bym najchetniej zdjal
    wszystkie grzejniki bo ich nie uzywam :D tak jest cieplo w domu :)
    Na szczescie nie mam podzielnikow tylko liczniki wprowadzonego do
    mieszkania ciepla. Nie zuzywam - nie wprowadzam ciepla.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?