  • Data: 2004-03-12 12:22:47
    Temat: Niesłuszna egzekucja wierzytelnosci - co dalej ?
    Od: "Marek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Prosze o pomoc, gdyż nie wiem jak prawidlowo postąpić. Otrzymałem pismo od
    komornika ze wszczeto wobec mnie egzekucję wierzytelności (w wyniku wyroku
    sądowego). Problem w tym, że wszystkie wymienione kwoty opłaciłem w
    terminie, tyle ze część z jednego konta, część z innego. Z pisma komornika
    wynika, ze mój wierzyciel uwzględnił tylko jedną wpłatę (obie wpłaty do
    niego dotarły, sprawdzałem w bankach). I teraz moje pytanie: Jak mam
    prawidłowo postąpić aby uniknąć dodatkowych kosztów nałożonych na mnie przez
    komornika z tytułu kosztów egzekucji. Czy wystarczy pokazać mu kwity, że mam
    wszystko opłacone ? I czy samo posiadanie potwierdzeń opłacenia sprawia że
    nie mam się czym martwić, czy tez dodatkowo powinienem złożyć do sądu
    zażalenie na "nałożenie klauzuli wykonalności do śadu Rejonowego" ?

    Andrzej Sewer