  • Data: 2004-03-12 17:14:13
    Temat: Re: Niesłuszna egzekucja wierzytelnosci - co dalej ?
    Od: "Marek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wowka" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c2sqd4$6p0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > to pisz pozew o pozbawienie tytułu wykonawczego (wyroku) wykonalności
    > jeżeli oczywiście kwoty zostały wpłacone po wydaniu tego wyroku. Zwróć sie
    > też do wierzyciela, żeby sam ograniczył egzekucję, jeżeli tak zrobi to po
    > problemie, wtedy jednak uważaj żeby komornik nie obciążył Cię zawyżoną
    > opłatą (15%)

    Przepraszam, ale widocznie wprowadziłem państwa w błąd. Wyrok sądu był dla
    mnie niekorzystny, więc zgodnie z decyzją sądu zapłaciłem wszystko mojemu
    wierzycielowi. W tej sytuacji skierowanie sprawy do komornika jest
    niesłuszne, skoro po wyroku opłaciłem wszystko. Nie wiem jak teraz postąpić,
    aby nie obciążono mnie dodatkowymi kosztami komornika. Czy wymienione wyżej
    15% mnie dotyczy ?.

    Andrzej