  • Data: 2002-12-09 12:06:19
    Temat: Niepewność przy zakupie nieruchomości
    Od: "Olo" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zamierzam nabyć pewną nieruchomość ale mam wątpliwości dotyczące
    "bezpieczeństwa" tego posunięcia. Sprawa wygląda następująco:
    Wydaje mi się że sprzedający, który odziedziczył po matce nieruchomość, w
    trakcie sądowego przepisywania nieruchomości na niego, nie przyznał się do
    tego że ma brata - brat jest ubezwłasnowolniony i znajduje sie w zakładzie.
    Sąd uznał że osoba, która chce mi sprzedać nieruchomość jest jedynym
    spadkobiercą i nieruchomość obecnie stanowi jego własność.
    Moja pytanie jest następujące: Czy istnieje ryzyko dla mnie, czyli
    kupującego związane z tym że np. za jakiś czas brat (lub jego rodzina bo on
    sam jest ubezwłasnowolniony) podniosą jakiś zarzut. Co o tym sądzicie czy na
    moim miejscu nabywalibyście taką nieruchomość?

    Pozdrawiam
    Olo