  • 1. Data: 2002-12-09 12:06:19
    Temat: Niepewność przy zakupie nieruchomości
    Od: "Olo" <o...@i...pl>

    Witam,
    Zamierzam nabyć pewną nieruchomość ale mam wątpliwości dotyczące
    "bezpieczeństwa" tego posunięcia. Sprawa wygląda następująco:
    Wydaje mi się że sprzedający, który odziedziczył po matce nieruchomość, w
    trakcie sądowego przepisywania nieruchomości na niego, nie przyznał się do
    tego że ma brata - brat jest ubezwłasnowolniony i znajduje sie w zakładzie.
    Sąd uznał że osoba, która chce mi sprzedać nieruchomość jest jedynym
    spadkobiercą i nieruchomość obecnie stanowi jego własność.
    Moja pytanie jest następujące: Czy istnieje ryzyko dla mnie, czyli
    kupującego związane z tym że np. za jakiś czas brat (lub jego rodzina bo on
    sam jest ubezwłasnowolniony) podniosą jakiś zarzut. Co o tym sądzicie czy na
    moim miejscu nabywalibyście taką nieruchomość?

    Pozdrawiam
    Olo

  • 2. Data: 2002-12-09 12:39:48
    Temat: Re: Niepewno?ć przy zakupie nieruchomo?ci
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Olo" <o...@i...pl> wrote in message
    > Witam,
    > Zamierzam nabyć pewn? nieruchomo?ć ale
    /ciach/ reszta
    Z własnego przykrego doświadczenia: idz do dobrego prawnika (zebys mial
    wszysko czarno na białym) z tym problemem oraz najlepiej jak sie juz
    zdecydujesz na kupno to niech prawnik Ci przygotuje akt notarialny zebys nia
    mial później problemów.

    Gosia

  • 3. Data: 2002-12-09 12:47:18
    Temat: Re: Niepewność przy zakupie nieruchomości
    Od: "Olo" <o...@i...pl>

> [...]
    > wszysko czarno na białym) z tym problemem oraz najlepiej jak sie juz
    > zdecydujesz na kupno to niech prawnik Ci przygotuje akt notarialny zebys

    A spotkałaś sie z podobnym problemem? Możesz opisać sytuację?

    Pozdrawiam
    Olo

  • 4. Data: 2002-12-09 13:10:24
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Olo" <o...@i...pl> wrote in message
    > `> Z własnego przykrego doświadczenia: idz do dobrego prawnika (zebys mial
    > nia

    > A spotkałaś sie z podobnym problemem? Możesz opisać sytuację?

    Mój problem jest inny niż Twój ale wiaze sie z zakupem nieruchomości.
    Opisałam go w watkach z dn. 20.11.2002 (Subj:Ankes do aktu notarialnego)
    oraz
    03.12.2002 (Subj. Podatek od sprzedazy mieszkania i US help!).

    Koniec koncem wylądowałam z tymi wszystkim problemami u prawnika.
    Niepotrzebny dodatkowy stres i koszty które moga byc znacznie wyzsze niez
    opłacnie porady prawnej_przed _ zawarcien transakcji.

    Pozdro
    Gosia