    From: j...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieodebrane wezwanie do sądu
    Date: 6 Mar 2003 15:01:09 +0100

    Witam!
    Pierwszy raz coś takiego przydarza mi się w życiu. Do domu moich rodziców, u
    których jestem zameldowany, ale u których nie mieszkam przyszło wezwanie do
    sądu. Moi rodzice nie odebrali, ja mieszkam w innym miescie (niezameldowany -
    wiem, wie :-) Ale to akurat nie ma nic do rzeczy.

    Dziś podobno wezwanie chciała mi doręczyć Policja...

    No i tu mi się nogi ugięły nie dlatego, że coś mam na sumieniu, ale dlatego, że
    właśnie nigdy nie miałem...

    Bladego pojęcia nie mam o co może chodzić i trochę żałuję, że rodzice nie
    odebrali tego wezwania.

    Czy gdzieś w sądzie rejonowym mogę uzyskać te informacje?

    Co mi ew. grozi jeśli nie odbiorę wezwania?

    Jaki typ sprawy to może być? Rozumiem, że funkcjonuje to w ten sposób:
    jeśli jest to Urząd Skarbowy to najpierw kontaktują się ze mną :-)
    Jeśli jest to kolizja drogowa to Ubezpieczyciel konktaktuje się ze mną.
    Jeśli jest to sprawa cywilna to osoba poszkodowana kontaktuje się najpierw ze
    mną.

    Nic z tych trzech sytuacji mi nie pasuje.
    Na świadka też nie wiem dlaczego miałbym być powoływany.
    Sąd jest rejonowy...

    Może macie jakieś pomysły i sugestie?
    Pozdrowienia
    P.