  • 31. Data: 2008-01-22 21:13:06
    Temat: Re: Nieistniejaca umowa z allegro !
    Od: "Nagly Atak Spawacza" <s...@d...null>

    Ja myslke ze jakby przemek dostal w morde od mietka to predko by nie wstal a
    i ty pewnie tez .
    Idz dymaj swoja stara.

  • 32. Data: 2008-01-22 21:14:51
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "MT" <a...@n...www> napisał w wiadomości
    > Jaki to ma zwiazek z pytaniem ?

    Z pytaniem - zaden. Z sensem odpowiadania na nie - zasadniczy.

    sz.

  • 33. Data: 2008-01-22 21:18:46
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "ZnowuOn" <a...@n...www> napisał w wiadomości

    > Ale dogadamy sie na sprawie w sadzie mysle ze tak po 5000zl odszkodowania

    Starych pozwij. Za to, ze ci pozwalali (dalej pozwalaja?) korzystac z
    komputera podlaczonego do Internetu.

    Taka sprawe wygrasz najszybciej.

    sz.

  • 34. Data: 2008-01-22 21:19:19
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Ja myslke ze jakby przemek dostal w morde od mietka to predko by nie wstal a
    > i ty pewnie tez .
    > Idz dymaj swoja stara.

    Jak naczynie stłuczone jest wnętrze głupiego: nie zatrzyma żadnej wiedzy.

    PS. Zapomniałeś wtrącić jeszcze coś o Żydach, Masonach i Pedałach.

    K.

  • 35. Data: 2008-01-22 21:22:44
    Od: "Nagly Atak Spawacza" <s...@d...null>

    Zastanawiajace jest ze mamy tak silny odzew obrzezezancow i masonwo a zero
    odzewu polskich prawnikow czyzby mieli temn temat w dupie jak wiele innych?

  • 36. Data: 2008-01-22 21:26:18
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Zastanawiajace jest ze mamy tak silny odzew obrzezezancow i masonwo

    Yes, yes, yes :-)

    K.

  • 37. Data: 2008-01-23 10:18:16
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 21:19:54 +0100, ZnowuOn napisał(a):

    > Szybko kasuj ten post zanim ktos nie zglosi do GIODO tak sie sklada ze z
    > dzielnicowym pije wode i bedziemy mieli swietna zabawe jak cie zlapia.!

    Akurat bzdura, ponieważ dane osobowe osób prowadzących działalność
    gospodarczą nie są chronione w takim stopniu jak "zwykłego szaraka".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 38. Data: 2008-01-23 10:19:09
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 21:38:06 +0100, ZnowuOn napisał(a):

    > Ale dogadamy sie na sprawie w sadzie mysle ze tak po 5000zl
    > odszkodowania bedzie OK.

    To ja też proszę. Mam blisko. Adres znajdziesz na stronie w stopce.
    Możesz nawet wystosować pozew.

  • 39. Data: 2008-01-23 10:21:19
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 21:11:10 +0100, rezist.com napisał(a):

    > Tarnawski Mieczyslaw
    > gg:1337155
    > phone:wirefree2
    >
    > tel: (071) 3465060
    > GSM: 0 0 601 366 369
    > "ARTS-net" Iwiny, ul.Polna 1 52-151 Wroclaw
    >
    > A wszystko to, prosto stad:
    > http://magicbox.pl/?art=kontakt

    Chyba sobie dodam do ulubionych ;-)

  • 40. Data: 2008-01-23 12:17:52
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com>

    On Jan 23, 11:18 am, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Akurat bzdura, ponieważ dane osobowe osób prowadzących działalność
    > gospodarczą nie są chronione w takim stopniu jak "zwykłego szaraka".

    Swoją drogą nic Ci to nie przypomina? Walka o ochronę danych osobowych
    na grupach dyskusyjnych... Tylko prokurator zdegradował się do
    dzielnicowego.