  • 21. Data: 2008-01-22 19:46:32
    Temat: Re: Nieistniejaca umowa z allegro !
    Od: "ZnowuOn" <a...@n...www>

    Na tym laczu wisi ponad 300 osob chlopczyku, a dzielnicowy niby po jaki
    ch..... ma sie pojawic ?
    Sprawdzic czy ktos zadal pytanie na grupie dyskusyjnej a banda troli nie
    potrafila mui odpowiedziec ???????????

  • 22. Data: 2008-01-22 20:11:10
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Tarnawski Mieczyslaw
    gg:1337155
    phone:wirefree2

    tel: (071) 3465060
    GSM: 0 0 601 366 369
    "ARTS-net" Iwiny, ul.Polna 1 52-151 Wroclaw

    A wszystko to, prosto stad:
    http://magicbox.pl/?art=kontakt

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 23. Data: 2008-01-22 20:19:54
    Od: "ZnowuOn" <a...@n...www>

    No to chlopie teraz to sobie narobiles klopotu !

    Szybko kasuj ten post zanim ktos nie zglosi do GIODO
    tak sie sklada ze z dzielnicowym pije wode i bedziemy mieli swietna zabawe
    jak cie zlapia.!

  • 24. Data: 2008-01-22 20:31:28
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 21:19:54 +0100, ZnowuOn napisał(a):

    > No to chlopie teraz to sobie narobiles klopotu !
    >
    > Szybko kasuj ten post zanim ktos nie zglosi do GIODO
    > tak sie sklada ze z dzielnicowym pije wode i bedziemy mieli swietna zabawe
    > jak cie zlapia.!

    ROTFL

    Drogi Mieczysławie,
    sam podałeś te dane do publicznej wiadomości. Piszesz z Zielonej Góry, a
    firmę masz zarejestrowaną we Wrocławiu. Sam podałeś swój telefon, GG, i nr
    Skype. Skojarzenie X-Authenticated-User: m...@m...pl z nagłówków Twoich
    wiadomości, użytkownika magicbox2 z Allegro i "ARTS-net" Iwiny, ul.Polna 1
    52-151 Wroclaw i...@m...pl GG:1337155 Tarnawski Mieczyslaw nie
    stanowi żadnego przestępstwa, a dowodzi jedynie, że anonimowość w
    internecie to iluzja.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 25. Data: 2008-01-22 20:38:06
    Od: "ZnowuOn" <a...@n...www>

    Problem w tym ze jestes burakiem cwiklowym .

    Podajesz do wiadomosci nieprawdziwe dane chlopie.

    Hah buraki cwiklowe i tu nawet sie zdarzaja !

    Ale dogadamy sie na sprawie w sadzie mysle ze tak po 5000zl odszkodowania
    bedzie OK.

  • 26. Data: 2008-01-22 20:49:36
    Od: "Nagly Atak Spawacza" <s...@d...null>

    Powiedz mi jaki ambitny cel przyswiecal ci w ujawniniu danych firmy z ktora
    nie mam nic wspolnego ?

    Czyzbys probowal tuszowac swoje skryte popedy ?
    Pomoge ci nie mam nic wpolnego z tymi danymi ktore podales jestem lepszym
    Hackerem od ciebie prostaku i potrafie sie ukryc za roznymi tozsamocsciami a
    ty szkalujesz niewinne osoby chamie i prostaku!

  • 27. Data: 2008-01-22 20:50:03
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 21:38:06 +0100, ZnowuOn napisał(a):

    Widzisz, Mieciu, nie trzeba było podawać w home.pl firmowego maila przy
    rejestracji. A jak się podało firmowy mail, to nie trzeba było na firmowej
    stronie http://magicbox.pl/?art=kontakt podawać wszystkich swoich danych.
    Teraz to już po ptokach. Podałeś, Google zarchiwizowały i będą sobie mogły
    Twoje dzieci wyguglać jak się tatuś zaprezentował przed szeroko zgromadzoną
    publicznością.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 28. Data: 2008-01-22 21:04:58
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > bedzie OK.

    Na czym polega dogadanie się w sadzie? Chcesz z Przemkiem grillować czy może
    masz na myśli spacerek pośród drzwek owocowych?
    A może wolisz wspólne plewienie chwastów?
    Myślę,że Przemek skutecznie plewi chwasty :-)

    K.

  • 29. Data: 2008-01-22 21:06:42
    Od: "Nagly Atak Spawacza" <s...@d...null>

    Nie piosz mieciu bo chamie brudzia nie pilismy po druigie ja wysylam posty z
    zinnej czesci kraju niz home.pl czyli ze szczecina.

    Masz zamiar robic za donosilciela zglos sie do SB , moje posty sa moja
    prywatna sprawa i mieszanie do tego firmy na ktora jest zarejestrowane to
    naduzycie
    I badz pewien ze jutro wlasciciel domeny zlozy doniesienie na ciebie o
    szkalowanie dobrego imienia firmy chamie.

  • 30. Data: 2008-01-22 21:09:45
    Od: "Nagly Atak Spawacza" <s...@d...null>

    A przemek to Kto ?

    Sie ciekawa dyskusja wywiazala chyba trafilismy na grupe pedolfili !

    Przemek , wacek, zenek, stary julek i kto jeszzce?