-
11. Data: 2007-11-29 12:16:25
Temat: Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
Od: Dykus <d...@S...pl>
Witam,
Dnia 29.11.07 (czwartek), 'Ajgor' napisał(a):
> I jak pisalem ze wczesniejszym poscie - byl przypadek, ze z powodu awarii
> nie mial internetu przez 10 dni,
> a o zmniejszeniu rachunku nie bylo mowy.
A pisałeś pismo o zmniejszenie opłat z tego tytułu? Mój ISP (nie Plus,
osiedlowa sieć) bez problemu załatwia takie sprawy - nie ma Internetu przez
kilka dni, wysyłam pismo od kiedy do kiedy, wcześniej oczywiście zgłaszając
to telefonicznie i w następnym miesiącu płacę odpowiednio mniej. Ale zdarza
się to bardzo rzadko. Zdaje sobie jednak sprawę, że w Twoim przypadku to
nie jest rozwiązanie.
Poza tym w umowie którą ja podpisywałem zaznaczyli sobie, że mogą
występować przerwy bez powiadomienia mnie o tym (naprawy, modernizacje)
chyba do 12h, i dłuższe - ale wtedy zostanę wcześniej powiadomiony.
--
Pozdrawiam,
Dykus.
-
12. Data: 2007-11-29 12:41:39
Temat: Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
On Nov 29, 7:52 am, "Ajgor" <n...@m...a> wrote:
> Ale tu nie chodzi o brak zasiegu. Chlopak mieszka w centrum miasta, i zasieg
> ma dobry.
> Niby laczy sie z internetem, ale po polaczeniu dostaje komunikat, ze
> "Komputer zdalny nie odpowiada".
> Czyli polaczenie jest, ale serwery od strony Plusa sie nie komunikuja.
> I jak pisalem ze wczesniejszym poscie - byl przypadek, ze z powodu awarii
> nie mial internetu przez 10 dni,
> a o zmniejszeniu rachunku nie bylo mowy.
>
> Pozdrawiam.
Dzwonic i zglaszac a potem zerwac umowe. Jesli odbierze ich konsultant
i przyjmie zgloszenie to potwierdzaja ze tego internetu nie ma. I
potem na tej podstawie napisac pismo ze "W zwiazku z brakiem uslugi w
dniach zrywam umowe z z powodu niedotrzymania umowy (i tu wstawic na
co jest umow podpisana)". W tpsie mialem w umowie wyjasnione ze przez
staly dotep do internetu rozumie sie mozliwosc dostepu do www przez
klienta. jesli tego nie ma to uslugi ergo brak.
-
13. Data: 2007-11-30 12:42:44
Temat: Re: Niedotrzymywanie warunkw umowy przez operatora telefonii komrkowej a zerwanie umowy
Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
Dnia 28-11-2007 o 23:50:32 swen <n...@n...com> napisał(a):
> Nawet jesli sprzedawca go o tym zapewni, ze bedzie na tym sprzecie
> smigal i w takich warunkach?
Jesli go zapewni, to wina sprzedawcy.
> Ale o tym powinien byc uprzedzony zanim dokonal zakupu, jesli nie byl a
> zwiodla go klamliwa ulotka/reklama [ulotka/rekama - jest oferta
> handlowa] to jawnie operator go oszukal.
W reklamie jest chyba "nawet do 7,2 Mbit/s". Podobnie w ulotce. Swoja
droga sprzedawca mogl nie dostac informacji w jakich warunkach bedzie
pracowac uzytkownik. Moze wlasnie w kopalni chce miec ten internet ;)
--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.
Adres email: http://www.cerbermail.com/?XGffJlCqWO
Nem minden szarka farka tarka, csak a tarka fajta szarka farka tarka.