eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy › Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.tiscali.de!tiscali!new
    sfeed1.ip.tiscali.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!p
    ostnews.google.com!j20g2000hsi.googlegroups.com!not-for-mail
    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a
    zerwanie umowy
    Date: Thu, 29 Nov 2007 04:41:39 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 19
    Message-ID: <0...@j...googlegroups.com>
    References: <fijsrk$e10$1@news.dialog.net.pl> <fikmg3$cm0$3@news.onet.pl>
    <filnjl$jdu$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.4.209.190
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: posting.google.com 1196340100 27529 127.0.0.1 (29 Nov 2007 12:41:40 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Nov 2007 12:41:40 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: j20g2000hsi.googlegroups.com; posting-host=83.4.209.190;
    posting-account=e6c_4QoAAAB4Y8ORTO4auvTHkHART5Hv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.01 (Windows NT 5.1; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Content-Disposition: inline
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:500516
    [ ukryj nagłówki ]

    On Nov 29, 7:52 am, "Ajgor" <n...@m...a> wrote:
    > Ale tu nie chodzi o brak zasiegu. Chlopak mieszka w centrum miasta, i zasieg
    > ma dobry.
    > Niby laczy sie z internetem, ale po polaczeniu dostaje komunikat, ze
    > "Komputer zdalny nie odpowiada".
    > Czyli polaczenie jest, ale serwery od strony Plusa sie nie komunikuja.
    > I jak pisalem ze wczesniejszym poscie - byl przypadek, ze z powodu awarii
    > nie mial internetu przez 10 dni,
    > a o zmniejszeniu rachunku nie bylo mowy.
    >
    > Pozdrawiam.

    Dzwonic i zglaszac a potem zerwac umowe. Jesli odbierze ich konsultant
    i przyjmie zgloszenie to potwierdzaja ze tego internetu nie ma. I
    potem na tej podstawie napisac pismo ze "W zwiazku z brakiem uslugi w
    dniach zrywam umowe z z powodu niedotrzymania umowy (i tu wstawic na
    co jest umow podpisana)". W tpsie mialem w umowie wyjasnione ze przez
    staly dotep do internetu rozumie sie mozliwosc dostepu do www przez
    klienta. jesli tego nie ma to uslugi ergo brak.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1