  • 1. Data: 2008-11-17 11:42:32
    Temat: Nie wypłacenie należytej kwoty na skupie.
    Od: Sannindan <s...@g...com>

    Witam ponownie.

    Mój wujek zawiózł w sobotę złom na skup.
    NA skupie powiedzieli, żeby przyszedł w poniedziałek po pieniądze,
    ponieważ narazie nie mają.
    Przychodzi poniedziałęk. Wujek idzie na skup i pani "z okienka"
    wypisuje kwitek, podczas gdy przychodzi szefowa i nagle ośiwadcza,
    żeby nie wypłacać tego ponieważ złom potaniał i żeby wypłacić w tej
    niższej cenie (z 30gr na 10gr).

    Czy ma do tego prawo, czy mam zabrać złom bez żadnych konsekwencji.

    Aha w sobotę zazwyczaj mają nieczynne, ale w tą akurat było. I czy
    może ona (szefowa) właśnie sie tym tłumaczyć, że w soboty mają
    nieczynne - to po co pracownik tam był i przyjął.

    Pokwitowanie za sobotęza przyjecie złomu nie ma.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-11-17 19:17:20
    Temat: Re: Nie wypłacenie należytej kwoty na skupie.
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "Sannindan" <s...@g...com> wrote
    >NA skupie powiedzieli, żeby przyszedł w poniedziałek po pieniądze,
    >ponieważ narazie nie mają.

    A umówili się na cenę?

    >Czy ma do tego prawo, czy mam zabrać złom bez żadnych konsekwencji.

    IMHO ma. Ma nawet prawo domogać się uzgodnionej kwoty, jeśli była...ale...

    >Pokwitowanie za sobotęza przyjecie złomu nie ma.

    No i tu ma problem, więc albo niech weźmie złom albo niższą cenę.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2008-11-18 12:11:36
    Od: Sannindan <s...@g...com>

    Sprawa załatwiona :)

    Dzisiaj zadzwnoli i powiedzieli, żeby przyjechac po pinieądze z
    ustaloną ceną z soboty :)

    Aha co do tego, że cene opuściłą i to dużo, to nie ma do tego zbytnio
    prawa.

    Heh trochę postraszyłem i zadziałało :)

    Pozdrawiam.