  • 521. Data: 2008-07-06 23:00:01
    Temat: Re: [OT]
    Od: "swen" <n...@n...com>

    news:g4r7n0$u7o$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:q09ck.146516$312.9407@newsfe12.ams2 swen <n...@n...com>

    > Bo mi się nie chce byle komu na tacy podawać.

    Umrzesz zdrowszy?

    > No gdzie, matołku, no - gdzie?

    W dupie.

    > Nie mogę rozwiązać twojego problemu, nie jestem lekarzem.

    Czyli jestes nikim!? hmm.

    > Nie gadam z durniami. Czego ja się mogę od bałwana dowiedzieć?

    Zobacz czego dowiedzielismy sie od ciebie... lustro masz w domu?

  • 522. Data: 2008-07-07 00:21:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:H7cck.92159$GF6.67354@newsfe27.ams2 swen <n...@n...com>
    pisze:

    [cut]

    --
    Jotte

  • 523. Data: 2008-07-07 06:50:33
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:5082k5-d7f.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Wiem. Ale ty masz z tym problem.

    no tak, zapomnialem, lawa jest omnibusem, a teraz udowodnij swoje
    twierdzenie

    > Przeciętna wbudowana lampa błyskowa w sceneriach typu koncert w nocy lub
    > scena teatralna na nic się nie przyda, jeśli nie jest się tuż przy scenie.

    jak juz pisalem, nic nie zrozumiales z tego o czym byla dyskucja, a teraz
    zacytuj gdziesz moje slowa, ktore przecza temu co napisales

    dla twojej informacji, wiem jak sie robi zdjecia na koncertach i nie tylko z
    pozycji publicznosci, ale rowniez poruszajac sie po scenie, takze nie ucz
    ojca dzieci robic :)

    takze naprawde przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem cala ta dyskusje, bo
    narazie to cos ci sie wydaje i brniesz w tym osmieszajac sie tylko

  • 524. Data: 2008-07-07 06:51:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > a nasrtanie i bzykanie to bedzie odpowiednik czego w porownaniu do
    > koncertu?

    pytanie brzmialo czy bedzie gosciom pozwalal na wszystko

  • 525. Data: 2008-07-07 06:52:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...lina> napisał w wiadomości

    > jak takie będzie zainteresowanie to i kobiete się zatrudni,

    nie zatrudni, pytalem o twoja dziewczyne/zone a moze corke jak wolisz

  • 526. Data: 2008-07-07 06:55:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:gni6k5-d7l.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tutaj jak złamiesz umowę (jeśli uznamy, że regulamin faktycznie jest
    > częścią zawieranej umowy) to druga strona może cię najwyżej pozwać
    > cywilnie - tylko jakie straty wtedy wykaże? ;->

    moze cie nie wpuscic na koncert, moze z niego usunac, a wtedy to ty ich
    pozwij :)
    wynik zapewne znasz

    > Tutaj liczy się atmosfera, udział i wspomnienia - do których "kultywacji"
    > większości ludziom potrzebne są "pomoce" takie jak pamiątkowe zdjęcia
    > itepe.

    i tak i nie
    mam fajne wspomnienia z koncertow z ktorych nie mam zdjec i nie mam problemu
    z ich przywolywaniem, oraz takie sobie wspomnienia, lub zadne z koncertow z
    ktorych mam zdjecia

    jest to sprawa indywidualna

    > Dlatego uważam, że - przy braku ustawowych podstaw prawnych - taki zapis w
    > ewentualnej umowie byłby nieważny.

    nie jest niewazny, poniewaz tez nie ma zadnych podstaw prawnych, do tego,
    aby uznac go za sprzeczny z prawem

  • 527. Data: 2008-07-07 06:57:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Bo kompletnie nie rozrozniasz zagrozenia jakie powoduje cola

    ale to ty wiesz czy to cola, oranizator i ochrona tego nie wie

  • 528. Data: 2008-07-07 10:02:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > no tak, zapomnialem, lawa jest omnibusem, a teraz udowodnij swoje
    > twierdzenie

    Które? Że wbudowana lampa błyskowa na nic się nie przyda na nocnym
    koncercie?

    To oczywiste dla każdego, kto ma pojęcie o fotografowaniu.

    > jak juz pisalem, nic nie zrozumiales z tego o czym byla dyskucja, a
    > teraz zacytuj gdziesz moje slowa, ktore przecza temu co napisales

    "Marian" napisał, że nie używa lampy błyskowej.

    Ty stwierdziłeś, że kłamie albo chadza tylko na dzienne koncerty.

    (4 VII 2008 15:04)

  • 529. Data: 2008-07-07 10:02:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ale to ty wiesz czy to cola, oranizator i ochrona tego nie wie

    To skąd organizator wie, że obcas buta to nie C4 z detonatorem?

  • 530. Data: 2008-07-07 10:12:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > moze cie nie wpuscic na koncert,

    Wykroczenie.

    > moze z niego usunac,

    Siłą? Przestępstwo. Obrona konieczna dozwolona.

    > a wtedy to ty ich
    > pozwij :)
    > wynik zapewne znasz

    Wyniku jeszcze nie ma, to po pierwsze. Po drugie nawet mimo kuriozalnych
    uzasadnień "sędziów" z Pruszkowa - żaden z nich nawet nie próbować
    stwierdzić, że fotografowanie jest nielegalne.

> [...]
    > mam fajne wspomnienia z koncertow z ktorych nie mam zdjec i nie mam
    > problemu z ich przywolywaniem, oraz takie sobie wspomnienia, lub zadne z

    Ale powszechnym obyczajem jest posiadanie samodzielnie robionych zdjęć z
    ważnych dla danej osoby imprez.

    > nie jest niewazny, poniewaz tez nie ma zadnych podstaw prawnych, do
    > tego, aby uznac go za sprzeczny z prawem

    Nielegalne przeszukanie. To po pierwsze. Alkoholu i broni mogą sobie
    szukać, ale wara im od przeglądania dokumentów, telefonów czy innych
    niegroźnych urządzeń.

    Po drugie równie dobrze mogliby wpisać w regulaminie nakaz zakładania
    kajdanek albo opasek na oczy.

    Kłania się tu Art. 5 KC.

    Poza tym bardzo często z takim "regulaminem" można zapoznać się tylko w
    teorii (np. idę do kasy, kupuję bilet - a jedyna kopia "regulaminu" wisi
    w centrali organizatora 200km dalej albo "regulaminu" w ogóle jeszcze
    nie ma) - i wtedy mamy niedozwolone postanowienie umowne.

    No i punkt 7 w postanowieniach niedozwolonych narzuca się od razu.