  • 531. Data: 2008-07-07 10:33:33
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Siłą? Przestępstwo. Obrona konieczna dozwolona.

    Mimo wszysto ja bym z gazem nie wyskoczyl ;)

  • 532. Data: 2008-07-07 10:42:40
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Które? Że wbudowana lampa błyskowa na nic się nie przyda na nocnym
    > koncercie?
    >
    > To oczywiste dla każdego, kto ma pojęcie o fotografowaniu.

    Nie dla kazdego to oczywiste ;)

    > "Marian" napisał, że nie używa lampy błyskowej.
    >
    > Ty stwierdziłeś, że kłamie albo chadza tylko na dzienne koncerty.

    Nie uzywalem lampy na nocnym koncercie na Szerokiej (final festiwalu
    zydowskiego) - co wiecej, nikt z publiki nie uzywal lampy. Lamp uzywali
    biegajacy przy scenei (a wiec 10-15m) fotoreporterzy akredytowani.

    Dla widza z publiki scena byla dosc jasno odwietlona, zeby zdjecia
    wychodzily.

  • 533. Data: 2008-07-07 10:51:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:s569k5-dpo.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > "Marian" napisał, że nie używa lampy błyskowej.
    >
    > Ty stwierdziłeś, że kłamie albo chadza tylko na dzienne koncerty.
    >
    > (4 VII 2008 15:04)

    widzisz, mowilem ze nie rozumiesz tego co czytasz

    "ha ha ha
    i to jeszcze pewnie cyukajac foty na koncercie z twojego szpiegowskiego
    telefonu :)
    to moze oznaczac tylko dwie rzeczy,
    1 klamiesz,
    2 chodzisz tylko i wylacznie na dzienne koncerty"

    rozumiesz, czy mam ci wytlumaczyc ze calosc tyczyla sie aparatu wbudowanego
    w telefon. ktorym szanowny marian sie tak zachwyca, bo przeciez ma 3
    megapixele
    a moze twierdzisz ze z takiego "aparatu" po ciemku, bez swiatla i flesza,
    zrobisz fote na ktorej bedzie widac cos wiecej niz kolorowe plamy?

  • 534. Data: 2008-07-07 10:54:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:0p69k5-6qo.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    powtorze po raz kolejny to co pisalem marianowi, nie podoba sie, zostan
    organizatorem, albo ich pozwij
    narazie to im wolno, robia to, a ty sie musisz sie dostosowac, sila nie
    wejdzisz, a jak cie nie wpuszcza to i tak najpewniej im skoczysz

  • 535. Data: 2008-07-07 10:55:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:m669k5-dpo.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > To skąd organizator wie, że obcas buta to nie C4 z detonatorem?

    nie wiem, dlatego takie zbiorowiska sa latwym kaskiem dla terrorystow, ale
    poki co, na szczescie, bardziej musimy sie obawiac pijanych "dresiarzy"

  • 536. Data: 2008-07-07 11:18:01
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > a moze twierdzisz ze z takiego "aparatu" po ciemku, bez swiatla i
    > flesza, zrobisz fote na ktorej bedzie widac cos wiecej niz kolorowe plamy?

    nie chce ci burzyc swiatopogladu, ale tak. I film nakrece. I ogolnie
    jest co pokazac. Scena zwykle tonie w swietle...

  • 537. Data: 2008-07-07 13:00:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:m669k5-dpo.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > nie wiem, dlatego takie zbiorowiska sa latwym kaskiem dla terrorystow,
    > ale poki co, na szczescie, bardziej musimy sie obawiac pijanych "dresiarzy"

    Wiesz, może ja mam jakiś wybitnie czuły węch, a słaby wzrok, ale jakoś
    łatwiej mi "na węch" rozpoznać, czy dany napój to alkohol, czy nie, niż
    prześwietlić zawartość obcasa solidnego buta ;->

    Jeśli jednak czułość moich zmysłów jest w miarę zbieżna ze "średnią
    krajową", ten głupawy "argument" (że niby nie wiadomo, co to za płyn)
    posypał się ładnie w gruzy

  • 538. Data: 2008-07-07 13:02:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > narazie to im wolno, robia to, a ty sie musisz sie dostosowac, sila nie
    > wejdzisz, a jak cie nie wpuszcza to i tak najpewniej im skoczysz

    Wiesz, tak samo sklepikarz-rasista może siłą nie wpuszczać "kolorowych".

    Na upartego może to podpaść pod uzasadnienie obrony koniecznej - swetgo
    czasu w innym wątku Robert Tomasik wysunął i uzasadnił taką propozycję
    (o ile mnie pamięć nie zawodzi).

  • 539. Data: 2008-07-07 13:12:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

> [...]
    > a moze twierdzisz ze z takiego "aparatu" po ciemku, bez swiatla i
    > flesza, zrobisz fote na ktorej bedzie widac cos wiecej niz kolorowe plamy?

    Dawno nie byłem na żadnym koncercie i może coś się ostatnio zmieniło,
    ale kiedyś to sceny były całkiem nieźle oświetlone ;)

  • 540. Data: 2008-07-07 13:48:02
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 07 Jul 2008 12:12:12 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wykroczenie.

    Bzdura.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd