  • Data: 2007-09-06 19:38:24
    Temat: Nie odebrałem poleconego z sądu
    Od: "lolek" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Mam na imię Karol, na drugie Andrzej.
    Przyszedł list z sądu za potwierdzeniem odbioru, ale na imię
    Andrzej. Nazwisko i adres zagadzają się.
    Pracownik nie odebral listu. Nie wiedział jakie jest moje drugie imię.
    Listonosz napisał na kopercie że taki adresat tu nie mieszka.
    Czy takie postępowanie jest prawidłowe?
    Czy też zgłosić do sądu że zrobili pomyłkę?

    K.