  • Data: 2008-06-19 12:19:18
    Temat: Nie dostarczenie towaru [ALLEGRO]
    Od: "Kit" <k...@d...plwywal.to> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Spotkala mnie przykra sprawa.
    Na poczatku maja dokonalem zakupu kosmetykow na aukcji internetowej.
    Tranzakcja przebiegla szybko i sprawnie. Na podstawie doswiadczenia we
    wspolpracy ze Sprzedawca, dokonalem kolejnego zakupu. Tym razem zakupiony
    towar mial stanowic prezent. Po wlplacie kontakt z kontrahentem calkowicie
    sie urwal. Niebawem minie miesiac od zakonczenia aukcji, a do chwili
    obecnej ani widu kosmetykow, ani slychu Sprzedawcy.

    W podobnej sytuacji nie jestem sam.
    Do tematu podszedlem z duza wyrozumialoscia, z racji trwajacych strajkow
    Poczty, nie mniej jednak poczta elektroniczna i telefony maja sie dobrze.
    Otrzymalem list od klientki, ktora umowila sie na odbior osobisty i jak
    mozna sie domyslic - Sprzedawca sie nie zjawil.

    Nie jestem w goracej wodzie kompany, nie mniej jednak nie jestem juz
    zainteresowany zakupionym towarem.
    Zastanawiam sie czy w zaistnialej sytuacji, nie wystosowac w formie
    tradycyjnej, pisemnej, listem poleconym zadania zwrotu przedplaty. Z
    drugiej strony rozwiaze to moj problem, a jak wspomnialem, osob
    oczekujacych na przesylke po dokonaniu wplaty jest przynajmniej kilka.

    Poradzcie jak sie zachowac. Starac sie zalatwic spraw polubownie,
    podejmujac sie korespodencji "tradycyjnej", majac swiadomosc iz nie tylko
    ja jestem w podobnej sytuacji i dzis juz nie chce zakupionego towaru? Czy
    od razu "z grubej rury" udac sie po 30 dniach na Policje? Zaznacze w tym
    momencie raz jeszcze, ze Sprzedawca nie odpowiedzial na ani jeden mail ode
    mnie, nie ustosunkowal sie do mojego listu wystosowanego przez serwis
    Allegro (Centrum Sporow), nie odbiera telefonow, nawet wyslany SMS pozostal
    bez echa.

    Zwracam sie do Was z prosba o wszelkie sugestie jaki wykonac kolejny krok -
    z nastawieniem takim, ze interesuje mnie wylacznie zwrot pieniedzy.