  • 1. Data: 2008-06-19 12:19:18
    Temat: Nie dostarczenie towaru [ALLEGRO]
    Od: "Kit" <k...@d...plwywal.to>

    Witam,

    Spotkala mnie przykra sprawa.
    Na poczatku maja dokonalem zakupu kosmetykow na aukcji internetowej.
    Tranzakcja przebiegla szybko i sprawnie. Na podstawie doswiadczenia we
    wspolpracy ze Sprzedawca, dokonalem kolejnego zakupu. Tym razem zakupiony
    towar mial stanowic prezent. Po wlplacie kontakt z kontrahentem calkowicie
    sie urwal. Niebawem minie miesiac od zakonczenia aukcji, a do chwili
    obecnej ani widu kosmetykow, ani slychu Sprzedawcy.

    W podobnej sytuacji nie jestem sam.
    Do tematu podszedlem z duza wyrozumialoscia, z racji trwajacych strajkow
    Poczty, nie mniej jednak poczta elektroniczna i telefony maja sie dobrze.
    Otrzymalem list od klientki, ktora umowila sie na odbior osobisty i jak
    mozna sie domyslic - Sprzedawca sie nie zjawil.

    Nie jestem w goracej wodzie kompany, nie mniej jednak nie jestem juz
    zainteresowany zakupionym towarem.
    Zastanawiam sie czy w zaistnialej sytuacji, nie wystosowac w formie
    tradycyjnej, pisemnej, listem poleconym zadania zwrotu przedplaty. Z
    drugiej strony rozwiaze to moj problem, a jak wspomnialem, osob
    oczekujacych na przesylke po dokonaniu wplaty jest przynajmniej kilka.

    Poradzcie jak sie zachowac. Starac sie zalatwic spraw polubownie,
    podejmujac sie korespodencji "tradycyjnej", majac swiadomosc iz nie tylko
    ja jestem w podobnej sytuacji i dzis juz nie chce zakupionego towaru? Czy
    od razu "z grubej rury" udac sie po 30 dniach na Policje? Zaznacze w tym
    momencie raz jeszcze, ze Sprzedawca nie odpowiedzial na ani jeden mail ode
    mnie, nie ustosunkowal sie do mojego listu wystosowanego przez serwis
    Allegro (Centrum Sporow), nie odbiera telefonow, nawet wyslany SMS pozostal
    bez echa.

    Zwracam sie do Was z prosba o wszelkie sugestie jaki wykonac kolejny krok -
    z nastawieniem takim, ze interesuje mnie wylacznie zwrot pieniedzy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-06-19 14:36:09
    Temat: Re: Nie dostarczenie towaru [ALLEGRO]
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Kit <k...@d...plwywal.to> napisał(a):

    > Tranzakcja
    > kompany,

    Kupić słownik ortograficzny...

    > Poradzcie jak sie zachowac.

    .. i nauczyć się korzystać z wyszukiwarki, bo taka historia pojawia się z
    częstotliwością circa cotygodniową.

    --
    JoP

  • 3. Data: 2008-06-19 14:52:54
    Od: "Kit" <k...@d...plwywal.to>

    "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał(a):

    > Kupić słownik ortograficzny...

    > .. i nauczyć się korzystać z wyszukiwarki, bo taka historia pojawia się z

> [...]

    Dziekuje za wnikliwa analize mojego postu i zarazem przyznaje, ze byc moze
    zbyt pobieznie przegladalem archiwum. Nie mniej jednak temat nadal
    pozostawiam otwarty.

  • 4. Data: 2008-06-19 15:57:39
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Nie mniej jednak temat nadal pozostawiam otwarty.

    To bardzo miło :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2008-06-19 19:47:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kit" <k...@d...plwywal.to> napisał w wiadomości
    pl...

    Może sprzedawca doznał jakiejś obiektywnej przeszkody w wysyłce. Uległ
    wypadkowi, zachorował, czy ewentualnie nawet zmarł. Sprawdź, czy się loguje
    do serwisu. Jeśli nie, to spróbuj na podstawie książki telefonicznej
    ustalić telefon do niego i zapytać. Jeśli to jest niewielka miejscowość, to
    możesz spróbować zadzwonić do innej osoby o tym samym nazwisku. Z dużą dozą
    prawdopodobieństwa będzie to ktoś z rodziny. Może się coś dowiesz. Jeśli to
    wszystko nic nie pomoże, to złóż zawiadomienie o oszustwie na Twoją i tych
    pozostałych osób szkodę.

  • 6. Data: 2008-06-19 21:04:09
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Kit" <k...@d...plwywal.to> napisał w wiadomości
    pl...

    > Nie mniej jednak...

    Tu tez powinieneś się zastanowić, czy chcesz napisać " nie mniej" czy
    "jednak".
    Wiem, że słyszałeś to wielokrotnie z "mądrych" ust, ale pamiętaj, że
    "miliony much się nie mogą mylić" jest nadal aktualne.

    --
    andreas

  • 7. Data: 2008-06-19 21:09:52
    Od: "Kit" <k...@d...plwywal.to>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > prawdopodobieństwa będzie to ktoś z rodziny. Może się coś dowiesz. Jeśli
    > wszystko nic nie pomoże, to złóż zawiadomienie o oszustwie na Twoją i

    Dziekuje za zainteresowanie.
    Pomysl oryginalny, jednak nierealny - Warszawa.
    Sprzedawca sporadycznie, ale loguje sie na konto. Zaczynaja pojawiac sie
    pierwsze negatywne opinie.

  • 8. Data: 2008-06-19 21:20:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kit" <k...@d...plwywal.to> napisał w wiadomości
    pl...

    > Pomysł oryginalny, jednak nierealny - Warszawa.

    To faktycznie odpada, chyba, ze znajdziesz na odpowiedniej ulicy.

    > Sprzedawca sporadycznie, ale loguje sie na konto. Zaczynaja pojawiac sie
    > pierwsze negatywne opinie.

    Negatywne komentarze do rzeczy nic nie mają. Nie wykluczone, że
    wystawiający je nie żądają sobie trudu dokonania głębszych ustaleń.
    Logowanie na konto jest już bardziej znamienne. możesz podać nazwę
    sprzedawcy?

  • 9. Data: 2008-06-20 01:36:27
    Od: Rosomaczek <...@t...warszawa.pl>

    Kit pisze:

> [...]
    > Tranzakcja przebiegla szybko i sprawnie. Na podstawie doswiadczenia we
    > wspolpracy ze Sprzedawca, dokonalem kolejnego zakupu.

    (...)

    > Czy od razu "z grubej rury" udac sie po 30 dniach na Policje?

    Może gość jest np. w szpitalu?

    --
    http://tomasz.warszawa.pl