  • Data: 2007-03-21 14:34:12
    Temat: Netia - poraz drugi...
    Od: "FlashT" <g...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam w sumie jedno pytanie.
    Sprawa wyglada tak: umowe podpisalem 41 dni temu. W regulaminie jest
    napisane ze aktywuja internet w ciagu 30 dni. Dzisiaj dzwonilem na infolinie
    i powiedzieli, ze zgloszona zostala awarja i ze wzgledu na to, nie mozna
    tego traktowac jako nieaktywowanie uslugi w ciagu 30 dni i ze jak chce
    zrezygnowac to musze placic za zerwanie umowy. Ja sygnalu ADSL na oczy w
    mojej linii telefonicznej nie widzialem.

    Pytanie: Kto ma racje i czy wygram ew. sprawe w sadzie przeciwko Netii? Bo
    ja juz czekal nie bede!

    Pozdrawiam,
    FlashT

    PS. Bardzo prosze o odpowiedz. Jesli sa jeszcze jakies fakty potrzebne, to
    chetnie podam.