-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: ps <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Neizgodność.. nie znalazłem w archiwum
Date: Fri, 18 Nov 2005 10:05:33 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 34
Message-ID: <dlk534$rpg$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: p...@g...pl
NNTP-Posting-Host: dns1.obr.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1132304292 28464 217.28.152.34 (18 Nov 2005 08:58:12 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Nov 2005 08:58:12 +0000 (UTC)
X-User: pebees
User-Agent: KNode/0.9.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:343413
[ ukryj nagłówki ]Witam :)
Przejrzałem trochę google, ale konkretów nie znalazłem. Problem jest
następujący:
Poniedziałek - kupiłem TV, dostałem paragon, 'po gwarancję podjedzie pan
jutro', zabrałem, przywiozłem do domu, rozpakowałem, wyrzuciłem pudło,
okazuje się, że ma nieprawidłowy obraz
Wtorek - podjechałem, zgłosiłem usterkę, odebrałem czystą gwarancję, w
gwarancji jest zapis o oryginalmym opakowaniu w przypadku dostarczania
sprzętu do serwisu, w sklepie 'jutro przywieziemy panu drugi egzemplarz', w
międzyczasie rozmowa sklepu z serwisem, dostałem słuchawkę, pogadałem, i z
rozmowy wynika (ale nie wprost), że znają ten problem i że chyba ten model
tak ma.
Środa - przywieźli drugi egzemplarz, znowu się zmęczyłem noszeniem (60
kg:D), okazuje się, że jeszcze gorszy, zabrali z powrotem, telefon do
sklepu, 'przepraszamy itp, pan zadzwoni jutro, porozmawia z kierownikiem'.
Czwartek - rozmowa z kierownikiem, 'w piątek będziemy mieli nowe
egzmeplarze, to może pan coś wybierze z tego, jeśli nie to zwrócimy
pieniądze .. co? nie ma pan pudła? to nie zwrócimy pieniędzy bo jak ja
później to klientowi sprzedam.. no dobrze, porozmawiamy na miejscu'.
Piątek - będe oglądał inne tv, jednak chyba zrezygnuję w ogóle z tego
modelu, bo oglądane przeze mnie w innych sklepach mają takie same wady albo
podobne.
I tu pojawia się pytanie - czy mogą wymagać oryginalnego opakowania do tego
tv? Na paragonie mam przecież 'tv model takitoataki, cena itd', opakowania
nie mam, rozumiem też, że domniemuje się przy wystawieniu paragonu, że
sprzęt odebrałem (nie potrzeba dodatkowych wz itp).
Jak to więc jest z tym opakowaniem (oryginalnym) w przypadku niezgodności
towaru z umową?
Z góry dzięki za odpowiedzi :)
PS.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rower przypięty do mojego
- Kąsaltig Grub
- Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- Nordstrim
- obostrzenia
- ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- Korekta prognozy
- ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- Czy można orzekać po pijaku?
- reparacje
- ustawienie przetargu
- Przeszukiwanie baz i netu
- Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
Najnowsze wątki
- 2024-07-09 Rower przypięty do mojego
- 2024-07-09 Kąsaltig Grub
- 2024-07-08 Re: Sztuka Edukacji wer. 6462 - dodałem roz. z propozycją nowej ordynacji wyborczej
- 2024-07-06 Nordstrim
- 2024-07-06 obostrzenia
- 2024-07-05 ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- 2024-07-04 Korekta prognozy
- 2024-07-04 ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- 2024-07-03 Czy można orzekać po pijaku?
- 2024-07-02 reparacje
- 2024-07-02 ustawienie przetargu
- 2024-07-02 Przeszukiwanie baz i netu
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni