  • 1. Data: 2007-10-23 20:33:01
    Temat: Nazwy klubów piłkarskich
    Od: Baltazar <b...@n...pl>

    Witajcie,

    Mam pytanie dot. licencji na nazwy klubów w programach komputerowych. Do
    kogo należy się zgłosić, aby taką licencję dostać? Czy w ogóle licencja
    na same nazwy klubów jest potrzebna? Chodzi mi tylko i wyłącznie o nazwy
    klubów piłkarskich z Polski.

    Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat z grupy i się podzieli?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-10-23 20:40:45
    Temat: Re: Nazwy klubów piłkarskich
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > klubów piłkarskich z Polski.
    >
    > Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat z grupy i się podzieli?

    Ja wiem tyle, że na pewno jest potrzebna, a za możliwość użycia nazw
    klubów się płaci - czytałem o tym przy okazji wydania kolejnej gry z
    serii FIFA - ale to z grubsza wszystko, co wiem.

    --
    Doczekaliśmy wolnych wyborów!
    http://pracownik.blogspot.com