  • 1. Data: 2007-10-23 16:33:09
    Temat: podawanie sie za czlonka organizacji
    Od: "kwikkwak" <k...@k...pl>

    W programie Majewskiego dwóch kolesi podawało sie za członków OBWE, czy
    takie coś jest zgodne z prawem? czy mogę zgłosić oszustwo do
    prokuratury?

  • 2. Data: 2007-10-23 16:37:52
    Temat: Re: podawanie sie za czlonka organizacji
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 23 października 2007 18:33
    (autor kwikkwak
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffl82j$k50$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > W programie Majewskiego dwóch kolesi podawało sie za członków OBWE, czy
    > takie coś jest zgodne z prawem? czy mogę zgłosić oszustwo do
    > prokuratury?

    W Papieżu który pozostał człowiekiem, jeden taki aktorzyna podawał się za
    papieża. czy takie coś jest zgodne z prawem? czy mogę zgłosić oszustwo do
    prokuratury?

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 3. Data: 2007-10-23 16:48:03
    Od: "kwikkwak" <k...@k...pl>

> [...]
    > za
    > papieża. czy takie coś jest zgodne z prawem? czy mogę zgłosić

    Co ma film do tego? mniewam że ludzie odpowiadający na pytania nie byli
    podstawieni,
    a ci kolesie z OBWE to na 100% nie byli, więc jest to wałek

  • 4. Data: 2007-10-23 17:03:45
    Od: <s...@a...pl>

    > Co ma film do tego? mniewam że ludzie odpowiadający na pytania nie byli
    > podstawieni,
    > a ci kolesie z OBWE to na 100% nie byli, więc jest to wałek

    Czy Wy jesteście rodziną Hojarskiej? Ona też nie trawi i nie rozumie
    programu Majewskiego...
    Czas SAMOOBRONY minął! :)

  • 5. Data: 2007-10-23 17:10:45
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kwikkwak" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    >W programie Majewskiego dwóch kolesi podawało sie za członków OBWE, czy
    >takie coś jest zgodne z prawem? czy mogę zgłosić oszustwo do prokuratury?

    Możesz.
    Możesz się też zgłosić do lekarza. Deklu;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2007-10-23 17:20:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 23 października 2007 18:48
    (autor kwikkwak
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffl8m0$3i$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Co ma film do tego?

    No pytasz czy aktorzy grający kogośtam w satyrycznym programie (fakt, że na
    niskim poziomie i go nie oglądam, więc nie wiem dokładnie o którą scenkę Ci
    chodzi) są legalni. Więc pytam czy legalni są aktorzy w innych programach.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 7. Data: 2007-10-23 17:42:44
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "kwikkwak" <k...@k...pl> writes:

    [...]

    > Co ma film do tego? mniewam że ludzie odpowiadający na pytania nie
    > byli podstawieni, a ci kolesie z OBWE to na 100% nie byli, więc jest
    > to wałek

    Dodam jeszcze, że swego czasu sam Majewski podawał się za miss Marsa
    -- jeszcze większy wałek.

  • 8. Data: 2007-10-23 17:43:42
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    [...]

    > No pytasz czy aktorzy grający kogośtam w satyrycznym programie

    W obfitującym w wałki programie satyrycznym.

  • 9. Data: 2007-10-23 18:03:34
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    On 23 Paź, 18:33, "kwikkwak" <k...@k...pl> wrote:
    > W programie Majewskiego dwóch kolesi podawało sie za członków OBWE, czy
    > takie coś jest zgodne z prawem? czy mogę zgłosić oszustwo do
    > prokuratury?

    A co to jest oszustwo Twoim zdaniem?

  • 10. Data: 2007-10-23 18:31:14
    Od: "kwikwak" <k...@k...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czy Wy jesteście rodziną Hojarskiej? Ona też nie trawi i nie rozumie
    > programu Majewskiego...
    > Czas SAMOOBRONY minął! :)

    Ja oglądam ten program, ale wczorajszy odcinek byl naprawde denny i do
    dupy, był właściwie o niczym, teraz widze ze po zmianie rzadu nie beda
    mieli o czym robic programu