  • Data: 2008-03-22 04:49:45
    Temat: Nasza klasa-spam
    Od: "+Stefan+" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na portalu "Nasza-klasa" w części "Ostatnio do Twoich klas dołączyli"
    pokazał się profil "Magic Man
    Bruno Banani" z obrazkiem typowym dla tych wpisów i mało widocznym napisem
    "reklama".
    Większość użytkowników sprawdza jakiż to nowy znajomy jest z jego klasy
    klika na to-to, i otwiera ...[!] link.Raklama.Nie cierpię spamu.
    Pisałem jakiś czas temu do nich [ze strony-wg ich procedur],ale zero
    reakcji.Trzy dni temu powtórzyłem pytanie do nich-dalej cisza.
    Wydaje mi się,że w internecie tego typu działania są zakazane. Dodatkowo
    brak odpowiedzi przez wiele dni-mimo iż po wpisie na ich portalu byla
    uwaga,że odpowiedż powinna nadejśc do 48 godzin-jest naganny. Jak Wy to
    oceniacie. Jeśli celowo wprowadza się w błąd sugerując profil znajomego-a w
    tym miejscu jest reklama....czy to jest ok prawnie?
    Pomijam fakt,że mogę zrezygnować z używania tego stworu. Z pewnością gdym
    wiedział co mnie czeka nie wkładałbym żadnego trudu w tworzenie
    profilu.Straciłem czas i faszeruje się mnie reklamą która podszywa się pod
    mojego znajomego.
    Spam czy nie spam? Prawnie dozwolony czy nie?
    +Stefan+